Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har kommet inn på høgskolen, men skal ha et års permisjon siden jeg venter på min lille prinsesse.=) Noen som vet hvordan jeg søker permisjon fra høgskolen? Må jeg ringe de å si ifra, eller er det et skjema jeg fyller ut å sender til de??
smågodt prinsessa Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Du skriver et brev der du forklarer situasjonen også gir du det til institutt-lederen.. var det jeg gjorde hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 På HiB meiner eg det var eit skjema ein må fylla ut. Eg tok eitt fag under permisjonen, og resterande for det året tok eg året etterpå. Så eg tok 30 sp i persmisjonstida og 35-40 året etterpå. Litt spes pga lærarskulen tok vi eksamen i mindre enn 60 sp fyrste året og meir dei påfølgande år (hadde undervisning i m.a norsk over to år, men eksamen berre siste året). Eg ville ringt og spurd dei for sikkert. Lykke til!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hei. :-) Jeg fikk en e-post adresse som jeg skulle sende en søknad til. Der skulle jeg forklare situasjonen, når jeg hadde termin og når jeg skulle gå ut i permisjon ol. Fikk også beskjed om at når jenta vår var født måtte jeg vise til fødselattest. Jeg har vert litt sløv, og har ikke sendt mail før nylig. Må gå ut i permisjon helt allerede fra skolestart, men håper det ordner seg siden jeg har legeattest. :-) Dersom du er usikker på hvordan du bør gjøre det ville jeg tatt en telefon til skolen og hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå