Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du?

På folk her inne?

Blir enkle trekortslegg. Hehe, har ikke energien til å legge 6, 7, 9 eller 13 kort på så mange.... det ville tatt evigheter.

Hehe, dere på mundi fikk jo litt større legg, og det tar jo litt tid.

Skrevet

god morgen jenter...måtte bare stikke nesa mi inn i tråden deres...

var inne på mundi og leste dagskortene deres hehe artig jenter artig...skal kommentere og gi tips mere fremover hvis dere ønsker det...

klem

Skrevet

God morgen Sjaman... snik i vei du, både her og på dagskort :P

Hehe, masse som har skjedd mens du har vært vekke...

Skrevet

god morgen begge to :)

lille pus ;) jeg begynte med hestesko på alle her inne, men har og gått ned på 3 kort, legger på fortid, nåtid og fremtid.. var bare litt nysgjerrg ;)

sjaman;) snok så mye du vil, jeg elsker å få veiledning :))))) you know!

stooor klem

Skrevet

Hehe... ja, samme legger jeg... eller problem løsning utfall... Alt ettersom hva de lurer på ;-)

Puh... det å legge hesteskoen på en drøss med folk tar jo en evighet!!!

Skrevet

jepp jeg brukte en evighet! hihi.. men nå legger jeg et generelt legg og så kan de ta kontakt for mer om det frister :)

må jammen komme meg inn på mundi, har ikke vært der idag, abstinensene begynner å komme hihihihi ;)

Skrevet

Hehe... ja, du må se øvelsen jeg har lagt på skravlehjørnet!!!

Skrevet

forresten legger du hesteskoen og ser på den kjapt og trekker ut de viktigste tingene får du en grundigere oversikt...

eks.

major arcana kort som kommer opp viser til de store hendelsene og ligger det på hindring vet du at noe blokkerer...ligger de på omgivelser vet du at det er viktig...

kortene får flere posisjoner ( 7 stk) til å snakke til deg på...du gir kortene mere spillerom

bare et lite tips...

jeg legger hesteskoen på ALLE her inne gratis og trekker ut de 3 viktigste tingene...ofte lar jeg fortiden være fortid..om det ikke ligger noe TUNGT der om dere forstår

Skrevet

Takk for tipset sjaman ;-)

Er ikke så flink å dra frem det viktigste ennå, men litt mer øvelse så skal jeg greie det...

Holder meg til trekortsleggene denne omgangen her ihvertfall, også går jeg videre når jeg føler at jeg er klar for det ;-)

Skrevet

jeg er heller ikke så flink til trekke ut det viktigste ennå. så holder meg og til 3 korts legg og så bruker jeg heller flere legg på de som ønsker det :)

så øvelsen din lille pus, skal se på den ikveld, nå skal vi snart ut i skogen :):):)

Skrevet

Åh, så koselig da!!!

Kose deg og få deg litt frisk luft du...

Jeg skal snart ha meg 1-2 timer på hodeputen, hehe.

Skrevet

forresten har dere prøvd å trekke kort på forsvunnede gjenstander???

og samtidig bruke intuisjonen...skremmende hvor godt det treffer...

Skrevet

nei, men det skal jeg jammen prøve. nå skal jeg sette meg på verandaen med boka mi og lese om engler og guider :))) skogsturen ble ett par timer senere, så må nyte sola som er her før det og :) snakkes jenter! kos dere i dag!

klem

Skrevet

Nei, men det skal jeg jaggu meg prøve...

Bruker mest pendel, finner som regel ting jeg selv har mistet med den. Men finner ikke helt teknikken på andre, hehe... derfor gauler jeg bare ut noe her, for å se om jeg har rett når folk ikke finner noe :P Fin måte å øve seg på... Når man først treffer så vet jo man hva man tenkte, og hvordan man kom frem til det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...