Gå til innhold

Da er jeg endelig hjemme :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke har hatt regelmessige kynnere siden lørdag ettermiddag så ble jeg i dag sendt hjem. Var først på ul for å se hvordan lille gutten vokser, og om jeg hadde rikelig med fostervann. Joda, den lille gutten er ikke noen liten gutt :-) Han ble estimert til 1900, 11 % større enn gjennomsnittet! det ble jeg veeeeeldig fornøyd med! Hun som tok ul`n var utrolig flink, forklarte alt hun så, og jeg fikk med 3 bilder av han. Et profilbilde, et bilde av ansiktet der vi ser ene øye, nesen og overleppa, også et bildet av tissetassen hans! Det var så komisk for det ser seriøst ut som en snegle som kommer ut av et stort sneglehus, så han har store baller denne gutten, akkurat lik faren sin , tihi :-)

Fikk også omvisning på nyfødtintensivavdelingen på st.olavs ifall Philip blir prematur. Det var fint å se hvor han da havner hvis jeg ikke går til terminen.

Står på helsekortet mitt at fødselen ikke skal stoppes hvis den starter igjen. Trodde jeg kun hadde regelmessige kynnere på fredag, men i papirene står det premature rier.

Men nå skal jeg nyyyyyte å ligge hjemme på sofaen å se på tv, sambo er på esso å kjøper burger å låner film!

"lille gutten" vår koser seg i magen å dytter her og der, å livet er fint :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjj!!! masse jeg ikke har fått med meg ser jeg. Hva har skjedd?

Skrevet

Så bra at alt står godt til! Når har du termin? :)

Skrevet

har termin 26 september, så enda en god stund til.

Skrevet

Så fint at det har gått så bra :o) Har vært der selv, lå 10 uker på sofaen før hun kom 18 dager før tiden...

De er så flinke og selvom man er utrolig redd når man står midt oppi det, er det er fin og god følelse å kjenne at man blir tatt veldig godt vare på :o)

Lykke til! Nyt å bli vartet opp ;o)

Skrevet

>Velkommn hjen snuppa

Han får bare holde seg derinne noen uker til ;)

Gleder meg til å se deg i morgen:)

Skrevet

Ja, det er en stund til, så veslegutten får bare se til å holde seg på riktig side av mageskinnet ditt! ;-) Krysser fingrene for at du går hvertfall til sjette september...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...