Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Prøver å logge meg inn på Facebook, men får bare opp denne meldingen etter jeg har skrevet inn brukernavn og passord; "Hey, your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience." -..."due to site maintenance." Kan noen oversette???
Kamomille Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 pga service. sannsynligvis noe med serveren - oppgradering, opprydding el
ennaH Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Det sitter noen teknikere og jobber med Facebook. Smør deg med noen timers tålmodighet, så kommer du inn igjen.
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Vedlikehold. De oppdaterer, går snart over.
2 Sommerbarn Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Det kommer opp det samme på min side. Grunnet vedlikehold på siden :-)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 er det ikke at siden oppgraderes eller no? hehe.. det var det første som poppa inn i hue mitt.. men kan hende det ikke er riktig oversettelse, men at de har noe greier de ordner på siden eller no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå