Gå til innhold

Er sangene i sabeltannshowet playback?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser liksom ut som de mimer sangene...

Dessuten hopper de og danser de så mye at det er jo litt stress å synge samtidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg tro... Skal ikke si at jeg vet dette sikkert, men er ganske sikker på at det er playback ja.....

Skrevet

Har ikke vært på showet, men ville bare si at jenta vår har en sabeltann-film som er spilt inn fra et av sommershowene. Der synger de litt falsk til tider (pinky blant annet) hehe... Så jeg er ganske sikker på at ikke DET er playback ihvertfall:D

Skrevet

hehe... Du har vel ikke den filmen om den forheksede øya vel.....hehe... Den har nemlig vi, og der er jeg helt enig med deg.... kan ikke være playback for stakkars Pinky synger aldri så lite falskt... Må le litt når jeg ser den... stakkar, sikkert stemmeskifte eller noe... :o)

Vi har dog filmer også fra nyere forestillinger, og de er nok playback :o)

Skrevet

Hehe, vi har grusomme gabriel, og sangene er så bra at de er nødt å være spilt inn i studio. Merker det sælig godt på Sunniva, for hun ser ikke ut til å anstrenge seg i det hele tatt når hun synger :)

Skrevet

Jo, det er den forheksede øya jeg tenker på:D hehehe.. Litt stygt å le da, men det er mildt sagt ganske grusomt å høre på ett par ganger.

*flire* Vi har "Grusomme Gabriels skatt" også da, og der er det ingen som synger falskt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...