Gå til innhold

Aner ikke hva jeg skal stemme til høsten jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva stemmer dere? Og hvorfor?

SV utgår forresten, pga barnehagedekningen... Kristin bør ta hatten sin og gå, men av de andre partiene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva stemmer dere da? Og hvorfor? :o)

Skrevet

Siden det er lokalvalg og jeg bor i en liten kommune hvor alle kjenner alle så blir det litt at jeg stemmer utfra hvilke personer jeg vil ha inn mer enn hvilket parti. Men har ikke bestemt meg hva jeg skal stemme enda...

Skrevet

Skal ikke si hva du skal stemme, men husk at lokalvalg kan være annerledes enn Stortingsvalg. Det kan være saker som er viktige i din kommune som gjør at du stemmer litt til høyre eller venstre fra det du pleier å stemme.

Skrevet

Det er kommune- og fylkestingsvalg, ikke stortingsvalg. Dermed har Kristin og hatten hennes ikke helt den store relevansen syns jeg. Jeg bor på et lite sted, og her er det politikken til lokalavdelingene til hvert enkelt parti som avgjør hvor stemmene havner. Pragmatisme foran idealisme - sånn er det på landet i hvert fall :)

Skrevet

Hei,

Er ikke sikker selv, men vet at til høsten må en tenke lokalt og ikke sentralt. Med det mener jeg at en må se på de alternativene en har i sin kommune og se hva som kan bli best. Ikke tenke på partiene sentralt, men se hva lokalpartiene kan stille opp med. En må tenke person og ikke alltid parti.

Jeg er ikke typisk AP velger, men i kommune valgene de site gangene har jeg stemt på dem, dette fordi AP har gjort en utmerket jobb i min kommune. Og stemmer nok AP i år også...

Selvom jeg stemmer i en helt annen retning når det gjelder stortingsvalget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...