Mammie88 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har i hele dag kjent vonde tak nederst i ryggen..vondt når jeg står og når jeg går..Attpå til har jeg kjent murringer/ kynnere fram på magen......HAr fått beskjed om at lille gutt ligger langt nede i bekkenet....Noen som vet ??
Kaffelatte Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Høres ut som det skjer noe. Men helt sikker blir du vel ikke før de blir regelmessige/evt vondere.
Mammie88 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Bare å vente å se... Når blir de regnet som regelmessige ?? ER førstegangs så jeg lurer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå