lita78ღ Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Noen? Jeg og min kjære gifter oss der i november og ønsker selvfølgelig en romantisk dag....er derfor litt usikker på hva vi skal gjøre med restaurant. Vi har aldri vært der før..... Noen som har noe tips til restauranter (eller andre ting vi bør få med oss)??
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hei! Vi skal også gifte oss i Paris, i september. Har aldri vært der før vi heller, så kan ikke tipse om romantiske restauranter.... men vi har bestilt middagscruise på seinen den dagen vi gifter oss. Tror det blir bra! Er 3 retters middag + vin + vindusplass
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Oops, jeg har visst svart på noe lignende i en annen debatt også jeg. Her er en link: http://www.bateauxparisiens.com/ (Skru på lyden på pcen når du åpner denne ) Det er innendørs, så sikkert supert i november også!
lita78ღ Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 Tusen takk for linken! Det så supert ut:-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Haha, det er som spørsmålet "hvor finner man sand i sahara?" ;-) Paris har rett og slett flust av romantiske restauranter. Forøvrig har jeg ikke hørt så mye positivt om båtene, ville heller tatt noe på land, for eksempel i Latinerkvarteret, ved Seine-bredden eller på Ile St.Louis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå