Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Bratte bakker, Farris, bøkeskog og Thor Heyerdahl. (I came here in my faaaantastic boat..)
It's all about me Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Da tenker jeg nok et sted som Danskebåten går fra.....
BettyBoob Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 pappa er derfra, så jeg tenker på besteforeldre mine og alle somrene jeg har vært der og på hytta vår
bente69;) Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Gubbens fødeby, godt han kom ser over til Østfold:)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Nydelig sted (i alle fall om sommeren) Farrisvannet, bøkeskogen, Mille Marie, håndball og en fantastisk kystdel ;o)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Hvittensand og Ula( selv om det er litt utenfor da). Har spilt beachvolleyball-turneringer der ) Og Jeppes pizza! (var det ikke det den het tro...???)
Tante_Sofie Skrevet 30. juli 2007 #15 Skrevet 30. juli 2007 Tenker på at jeg har hatt et utrolig fint år der. Jeg og ei venninne bodde der et år da vi gikk på videregående...ugh..ugh...det er faktisk 15-16 år siden vi bodde der... Herregud som tiden flyr... Husker vi pleide å sitte ute på svaberget(Østre Halsen...tror jeg det het der vi bodde) og så på Peter Wessel komme og gå.. Vel...synes det er en ok by, men litt samme som med Drammen, omkranset av industri.
manonym Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 Niks;) Holder til på vestlandet, regner med det er på østlandet eller noe slikt? og så må jeg bare innrømme at geografi kunnskapene mine er en smuuuule dårlige...
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #17 Skrevet 30. juli 2007 laaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna drammen ikke så mye industri her?? noe stygt på revet, men en del er fjernet:-)
ennaH Skrevet 30. juli 2007 #18 Skrevet 30. juli 2007 Har bodd der et år. Hvorfor spør du? Bøkeskogen Farris Mille-Marie og Stein Erik Hagen Krangelen om Batteritomta Picasso-statuen som aldri ble noe av Elendig byplanlegging Harry uteliv En koloss av en fergeterminal klint inntil det som burde vært åpen sandstrand Plebeiermentalitet E18 Trafikkulykker ved Kjose-svingen En koloss av et kjøpesenter Bratte bakker!
prysseluskan Skrevet 30. juli 2007 #20 Skrevet 30. juli 2007 Farris, gammel industri, Treschow (eller hvordan det nå skrives), lokaliseringsdebatter (videregående (og kulturhus?)), håndball... hm... tror det er det. Har aldri vært der, men har lest en masteroppgave som omhandlet byplanlegging i Larvik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå