Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 med kastemerke i panna, såkalt storkebitt? Forsvinner det eller...? Ungen min har på/under nesen og i panna.... er 2 uker gammel....
lisje marthemora Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 gutten min har et v- forma merke fra hårfeste til neserota, og et rødt merke i hårfestet i nakken. Til vanlig viser det ikke men det kommer frem når han er sint. Ei vennine av meg har det også i panna, og det vart litt synlig under hver graviditet,( Avslørende... ja)
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jepp. Frøkna hadde merke på nesen som forsvant ganske fort, mitt mellom øyebrynene som er så og si borte og i øyebrynet som også praktisk talt er borte. Hun er ett år... det har nok vært blekt ganske lenge, men jeg tenker ikke over det lenger så jeg vet ikke når det forsvant.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 OK, var det rødere før? Lysnet det? Ungen min sitt er ganske så rødt! De sier jo at det skal forsvinne innen 2 år...
*Angelface* Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 prinsessemari: Ok, var det veldig rødt med en gang hun var født, og så bare forvant det? Jenta mi har masse røde merker oppå og under nesen...
lisje marthemora Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Ja det var mer tydelig, nå legger jeg ikke merke til det utnom når han er sint eller anstrenger seg. Han er 3 år.
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Var ganske rødt med en gang, ja. Og rødere når hun var sint og skrek... altså ganske ofte for hun hadde kolikk. Hun har også et merke i nakken som fortsatt er ganske tydelig men også det har bleknet betraktelig. Niesen min hadde merke i panna som var veldig rødt og det forsvant helt i løpet av de første to årene. Ikke spor etter det nå når hun er 4 1/2. Mannen min hadde også et merke i pannen... ikke spor etter det heller etter 32 år. Husker jeg også tenkte masse på det storkebittet i starte. Tenkte liksom: "stakkars barn, som kommer til å bli mobbet for merket i pannen..." Men det er fort glemt når det ikke synes lenger.
*Angelface* Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 prinsessemari Takk for langt svar....Jenta mi har jo et stort rødt i pannen og på nesen og under nesen. (har også i nakken og over rompa,men det vises jo ikke!) Tenkte at hun ville bli mobbet av det siden det vises meget godt! Folk spør hele tiden om hun har slått seg, hva har skjedd, er det eksem eller bare rett og slett ikke sier hun er pen eller søt!! Det er såå sårende, og får en slik skyldfølelse selvom jeg vet at det ikke er noen sin feil. Håper bare hun er like heldig som de du nevner da:))
Nr-3-i-Magen Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Snuppa her hadde også storkebitt både i panna og nakken. Nå er ho 8,5 mnd, og det er så og si borte i panna, kommer litt fram av og til, men kan ikke huske om det er når ho er sint. Det i nakken er der ennå, men det er mitt også. Det spiller jo ingen rolle for håret dekker det jo.
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Jeg og Prinsessa Jeg kjenner meg v e l d i g godt igjen!!!! "Huff, har hun eksem?" "Hva er det der for noe?" "Har hun slått seg?" "Reagerer hun på noe?" Hadde nesten lyst å sette en lapp på storkebittet og si: "Dette er storkebitt, det er ikke farlig, plagsomt eller klør. Det går bort av seg selv innen ett til to år!" Dritt folk! Det hjalp ingenting at hun rundt tre-fire ukers alder fikk hormon utslett og så ut som en kjøttkake i hele tryne! Hehe... Du, det går bort. Slapp helt av og nyt den vakre prinsessa di!
*Angelface* Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Joda, det går nok bort ) Takk for at du tok deg tid iallefall....Hjalp litt på at det er flere som har/har hatt det samme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå