Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Skjer det noe med noen?? Jeg har ingen tro på at noe skjer her ihvertfall.. men skal lure gubben med på en vals i kveld.. litt for å kanskje sette igang ting,men mest fordi jeg ikke er laget til å ha sex kun 1 gang hver 14 dag... nå trenger jeg dosen min før fødselen,for da blir det opphold en stund ja.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 jeg har ikke hatt sex på leeenge nå,prøver å lure ham i dag.nå er jeg lei å vil ha henne ut:)har hatt en kratig rie eller kynner som satt godt nedover så vi kan håpe,men tror egentlig ikke hun vil ut i dag....men håper.tenkte å lage vaffler skulle ikke det og hjelpe?? har gått en tur og er litt klar for å vaske rundt,men er og veldig trøtt å sliten å frysen.....
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 hehe, ja jeg lurer på hvordan det skal gå med flere uker uten sex, men tenker nok at det ikke er det første som står i hodet på meg Jeg har vært å gått lang tur med bikkja idag, og holdt på litt hjemme, sex blir det nok uansett da vi har dette daglig... Men jeg tror at det blir august baby på meg uansett...trodde lenge det ville bli Julibaby, men den gang ei... Og den kanel drikkinga tror jeg at jeg hopper over, for jeg tisser på meg om jeg får kraftige brekninger, og det har jeg ikke lyst til...hehe
Anquor Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 har vore med modningsakupunktur idag, og så har eg vel egentlig tatt det med ro no fram til siste timen... har rydda litt og støvsuga, lurer på å bere nokre kasser opp i bilen....men er skikkeleg trøtt...har eigentleg lyst til å legge meg for å sove..... men får vel prøve å halde ut litt til..... eg er i skuffande bra form.....litt kynnerar, det er alt....
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 jeg tror ikke det skjer noe her i kveld.. jeg er så sliten og trøtt at jeg tror jeg går og legger meg tidlig.. hehe samboer kommer hjem, da kan man kanskje prøve på en liten kosestund. men jeg vet ikke om jeg orker.. tanken på sex og aktivitet akkurat nå... frister ikke.. for å si det sånn. Men da fødsel er i gang og lill er ute, blir det jo en lang stund til sex igjen.. Så kanskje jeg skal gripe sjansen. Nei ikke noe rier ennå.. dumme måne.. hadde tro på deg jeg da! jjojojojoo
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Tips til alle dere som enda venter : Jeg hadde god effekt av å kjøre på humpete veier forrige mandag...lille Leah kom til verden kl 04.49 natt til tirsdag..nå hadde riktignok mine rier startet når jeg kjørte rundt, men skal si d hjalp på intensiteten og varigheten... Ønsker alle lykke til, håper d skjer noe for dere alle snart!
*Biola* Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 har hatt tak i ryggen siden i går. Sov veldig dårlig i natt pga vondt, men tror likevel ikke han kommer med det første. Takene er ikke like regelmessig - så belager meg på å gå sånn en stund til.. Men kanskje på onsdag?
LilleTrolle Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Ingen forandring her... ser ikke ut til at fullmånen virker på meg. Eller kanskje lillegutt har bestemt seg for å være helt presis og komme på termindagen i morgen? Jeg vagger meg en tur i fullmåneskinnet i kveld også, for sikkerhetsskyld.
lillegull:) Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 har også hatt vondt i ryggen i hele daag, men værre nå mot kvelden.. er konstant vondt, men trykker til litt ekstra innimellom.. men ikke så vondt at jeg tror noe er på gang da:) har forsåvidt to uker til termin også, så forventer ingenting heller..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 nei tror ikke det skjer noe her i dag. bare disse kynnerene. og de var ikke vonde en gang. ble ikke noe shoppingtur. men har vasket vinduer,badet og kjøkkenet. og klær. ble ihvertfall rent her da. da gjenstår bare sexen i kveld. men har sluttet å tro på det også nå. du da duracellgirl? feeling any pain? ; D
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2007 har konstant vondt i ryggen... men tror ikke det er noe... er som om korsryggen er sliten liksom.. men i kveld skal gubben gimeg det jeg vil ha... ingen flere unnskyldninger nå...haha. GIVE US PAIN!!!!!
Mammapudding Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Hmm..har sikkelige murringer og det presser sinnsykt nedover, men ikke noe utover det..så har mine tvil om at månen hjelper for min del..Kanskje det er fordi jeg bor i nord norge, her er jo så lyst at det spørs om jeg i det hele tatt blir å se noen måne;-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. juli 2007 #13 Skrevet 30. juli 2007 he he... stå på kravene jente. han må jo bare diske opp med godsakene når han får beskjed om det. tenkte jeg skulle krydre kveldsen litt ekstra i dag, sånn for sikkerhetsskyld. skal visst hjelpe
Småbarnstreff Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Skjer ikke noe her. Får håpe jeg våkner i morgen med rier...
Bolla Pinnsvin Skrevet 30. juli 2007 #15 Skrevet 30. juli 2007 ikke noe dsom minner om fødsel her heller.
Anquor Skrevet 30. juli 2007 #17 Skrevet 30. juli 2007 har vaska opp og støvsuga og rydda no igjen..... men einaste er at eg er drit sliten og uggen..... kan ikkje kynnerane berre gå over i rier no da? *grrrr* eg begynner å bli gretten eg....
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #18 Skrevet 30. juli 2007 Nei... ingenting her heller. Gubben sit og ser Maverick på tv, har sett den eit par gonger, morsom den, men hjelper ikkje på at ungen kjem fortare ut for å seia det sånn.. Nei, ei skikkeleg hyrdestund skulle nok gjera susen vil eg tru. Det er berre det at svigermor nevnte det før dei reiste avgårde med eldstemann laurdag....og då er det liksom ikkje like fristande.... Vi gjekk ei stund ute i hagen og salta brunsniglar i staden, juhu...! Får håpa noko skjer i løpet av natta. Men så lenge det er liv i magen, så er eg glad. Babyen får ta den tid han/ho treng. Jordmor ringte og spurde korleis det gjekk, og eg kunne berre fortelja at eg hadde masse modningsrier, til tider regelmessige, og då svara ho at det er berre bra, for då er det oftast ein lettare fødsel enn om alt kjem brått på. Helsing maso/svadadamo! c",)
Anquor Skrevet 30. juli 2007 #19 Skrevet 30. juli 2007 hehe nei svigermor gir vel ikkje ekstra lyst heldig du som har jordmor som skjekkar opp, her er jordmora vår på ferie, kjem igjen neste veke.... har ikkje vore på kontroll med henne på leeeenge... eg er kjempe spent på om eg er moden, og om hodet er festa..... men hadde vore flott om det begynte noko rie aktivitet snart her..... eg sto og hoppa på golvet i fortvilelse istad..... eg vil, eg vil, men får ikkje det til!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #20 Skrevet 30. juli 2007 Vet ikke om det skjer noe.. Har ganske kraftige smerter i magen og ryggen, varer 30 sek. ca, men de er ikke regelmessige. Skjer nok ingenting i dag, er jo bare litt over en time igjen av dagen:)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. juli 2007 #21 Skrevet 30. juli 2007 Ikke noe tegn til fødsel her. Tror nok ikke at den fullmånen virker på meg =( Blir nok gående gravid noen dager til..
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 30. juli 2007 #22 Skrevet 30. juli 2007 Ingen virkninh her nei.. har gått en tur og nå ser jeg på ungkaren. deretter blir det masering av nipler og sex med sambo men kjenner jeg kroppen rett så hjelper nok ikke det heller.. har hatt mye nedpress og sterke kynnere, men det har jo dabbet av jo nærmere termin jeg komme. ÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!! Har 6 (snart 5) dager igjen.. Vil møte lillegutt!!!
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 30. juli 2007 #24 Skrevet 30. juli 2007 Joakim har vært veldig rolig i hele dag, har kjent liv, men ikke som dagene tidligere. Maserte niplene i sted ca 20 min og nå har jeg så inni helvete vondt o magen og rygg.. det kommer takvis, men varer lenge per gang... Men det er nok bare at jeg er sp klar for å føde og innstilt på at det skulle skje i natt pga fullmåne, men noe sier meg at det er bare tull dette og, akurat som de andre gangene de siste to ukene...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. juli 2007 #25 Skrevet 30. juli 2007 her er det bare litt murring i mage og rygg. men det har jeg hatt i flere uker, så det tar jeg ikke som noe tegn. har fått litt mageknip så det er vel best å bare legge meg og slappe av. går vel til jeg blir satt i gang jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå