Kari-mor :) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hva har de på føttene?Jeg er så usikker på hva jeg skal kjøpe til jenta mi som begynner i barnehage i slutten av august. Hjemme har hun kun brukt sokker eller vært barbent. Synes det virker så utrolig klumpete med sko og gummistøvler,men det er kanskje det eneste som duger?
to av hver Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg bruker skinn sko, sånne klassiske litt stive greier. De blir jo slitte og stygge på tåa, men de holder de varme, er ikke så klumpete og tåler en del vann før det trekker gjennom. Så små unger er vel ikke ute i pøss regn, det er vel mer når det er fuktig på baken, jeg tenker.
Stor_smil Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hei -Marita- Når mini begynte i bhg (11 mnd ) i september, hadde vi sånne "gymsokker" inne, og ute brukte han "dunsokker". Ser ut som "dunvotter" bare de er til å ha på beina. Kjøpte dem på reflex og kostet 199,-. De skal være regntett, og fungerte kjempefint når han skulle sitte i sandkassen osv. Syntes sko ble klumpete når han ikke kunne gå.
Kari-mor :) Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Takk for svar! Da skal jeg jammen meg høre på Reflex om de har sånne "dunsokker", det må jo være mye bedre å bruke enn sko/støvler.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg kjøpte nettopp regnsokker fra tinyzone.dk til 99 kr til min jente på 17 mnd som ikke går
Kari-mor :) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 Til Ikke så lenger så Hotte Charlotte Takk for svar De så helt supre ut, men hvor lange tid tok det fra du bestilte de til du fikk de da? Og hvilken str. bruker jenta di i sko tilvanlig?Her bruker hun 20/21.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Inne brukte han sånne skinn tøfler fra robeez og ute brukte han sånne vann og vindtette tøffel greier fra troll i begynnelsen og vintersko og støvler etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå