Diamanten Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hva skjer under en utredning? Har tenkt meg til en gynekolog så snart jeg får time.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Vi var nå i mai, og fikk beskjed om å komme inn begge to. Gubben måtte ha med sædprøve (som vi fikk svar på der og da) og jeg tok med noen utskrifter fra FFchartene mine bare for å få konstatert at det i alle fall ikke er noe i veien med syklusene mine (evt det motsatte hvis det hadde vært tilfellet). Han spurte oss litt om tanker rundt det at ting tar tid, og tok seg god tid til spørsmål fra oss. Så tok han innvendig UL av meg for å sjekke at ting så ok ut inni der. I og med at det gjorde det så snakket vi mer om hva vi kunne tenke oss som neste steg, og i vårt tilfelle blir det en sjekk på hvordan egglederne mine er. Hadde syklusene mine vært tullete eller veldig lange hadde jeg nok fått pergo til å begynne med, men siden det ikke så ut til å være problemet så droppet vi det. Tok også en progesteronprøve (blodprøve) før jeg gikk som jeg fikk svar på pr brev ca en uke senere. Viste seg at den var tatt på litt feil dag i syklusen (skulle være ca en uke etter EL, men var bare 2-3 dager) så den var litt misvisende - skal ta ny senere.
Diamanten Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Takker for svar;) Hvor lenge har dere prøvd å få barn?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Vi begynte prøving i februar i fjor, med to pauser (april-juli06 og april-juli07 - begge pga ny jobb). Var til legen i mars, og fikk henvisning til gynekolog da, og innkalling i begynnelsen av mai. Venter nå på innkalling til eggledersjekken min ) Hva med dere? Har du noen mistanker selv om hva som er trøblete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå