Gå til innhold

Ser ut til at jeg sniker meg i køen her ja!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på ekstra oppfølging på Ahus i sv.skapet pga angst fra forrige fødsel (hard igangsatt fødsel )og fordi nr 1 var veldig stor, 4828 gram.

Var på ul-estimering idag og det viste seg at barnet er enda større enn forrige, hele 4600 gram NÅ, i uke 36!!!! Jeg ble helt stum der jeg satt!

Så barnet ville ende på over 5 kg mente legen. Jeg fikk så valget om jeg ville vente til termin å se om ting skjedde naturlig ( hvilket jeg helst ville, igangsetting er uteslutet denne gangen ) eller om jeg ville ha ks.

Etter mye tenking så valgte jeg ks, mye pga at jeg sliter veldig med bekkenløsning og at det sist endte med vacuum.

Legen sa det var et klokt valg. Synes jeg blir litt robbet på fødselsopplevelsen, å den deilige følelsen å få barnet på brystet etterpå, så det er litt kjipt.

Det hele skal visst skje i uke 37, ikkeno å vente på siden hun ikke blir regnet som prematur når hun er så stor. NESTE UKE!!

Jeg og samboer er helt blown away, tenk at en gang neste uke eller så, så har vi 2 barn!! :o)

Litt kjappere enn forventet kan man si ja.....:o)

Så jeg sniker litt jeg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo legge til at jeg egentlig har termin 4 September!

Skrevet

Du får barnet på brystet selv om du tar ks :-)

Skrevet

så heldige du e :)

trodde selv at jeg var heldige når jeg var på sykehuset forrige uke, fikk da beskjed at livmorhalsen min var helt flat å fødselen kunne starte nå som helst..jada, ingenting skjer her nei :( så d blir nok lenge t jeg føde, for han trives veldig godt der inni :)

Skrevet

Fy skam deg...tenk å snike på den måten da!!!!! hehe...en smule missunnelig nå...Håper jeg får noen uker før UL termin...skiller 3 uker mellom min og UL!!!!

Masse lykke til da :)

Skrevet

ÅÅÅÅ, nesten så jeg misunner deg ja,men får vel bare vente vi:)

Har termin en uke etter deg jeg:) Også får du ut den lille 4 uker tidligere enn ventet, jammen det hørtes deilig ut:)

Lykke til hvertfall, skal tenke på dere, også må du skrive inn når dere har fått nurket.

Skrevet

Takk,takk!

Skal bli veldig spennende, ska bli godt å få henne ut nå!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...