Gå til innhold

Panelgardiner - trenger man heeele gardinstangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å pusse opp stuen - maler tak og vegger - jippiii :o)

Har liten erfaring med panelgardiner, og har derfor følgende spørsmål:

Trenger man egentlig hele gardinstangen, eller kan man kun ha stenger der selve gardinene skal henge?

Har en 6m lang vegg med tre store vinduer + terrassedør. Tenker kun å ha gardiner på de to endene, og vil helst slippe en nærmere 6m tom gardinstang...

Eller vil det se helt corny ut med to korte gardinstenger på sidene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har paneler hengende på skinner i taket, skinnene viser nesten ikke. I ett annet rom har jeg pynte gardiner (ikke paneler) der har de hengt opp kun en mini skinne/feste til selve gardinene, det går sikkert an å gjøre det samme med paneler. Det ser veldig ryddig og greitt ut, trot ingen vil reagere på det, snarere tvert imot

Skrevet

To av hver: Har du tilfeldigvis bilde av de du har på skinner i taket? Hvordan det hele ser ut altså?

Vi holder på å bygge hus og lurer sånn på hvordan jeg skal gjøre det i karnappen, tror ikke det blir plass til gardinstang der, vinduene går helt i veggen ved siden av...

Skrevet

Jeg har ikke bilde, digital kamera er ødelagt for tiden. Men kan prøve å ta med mobilen. må jo ha ett nummer da?

Skrevet

Ser det vel ikke så godt der, og vil helst ikke gi bort nr mitt;) Men takk for tilbudet! Får surfe litt på nettet og se om jeg finner noen bilder der=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...