Gå til innhold

Jeg er FRI!!!!!!!!!! :P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble har ENDELIG kommet meg unna en kjæreste, var sammen i 5 mnd. Men han ville hele tiden kontrollere meg osv....når jeg forsøkte og gjøre det slutt gråt han på timesvis og ville ikke leve mer.

 

Men nå er det SLUTT! Og jeg putta ungene i bilen og kjørte på ferie. Kun jeg og ungene. Dere aner ikke hvor flott og godt vi har hatt det. :)

 

Og truslene hans de var tomme, det stakk vist ikke så dypt til han heller. Går visst bra med han og.

 

Jeg har aldri før vært så letta og lykkelig. Ungene er fornøyd og!

 

Bare måtte dele følelsen med noen. :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så veldig bra!! Lykke til i tiden framover! Det blir nok en tøff tid med mye nytt du skal gjennom, men det klarer du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...