lurermegpå.... Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg ble har ENDELIG kommet meg unna en kjæreste, var sammen i 5 mnd. Men han ville hele tiden kontrollere meg osv....når jeg forsøkte og gjøre det slutt gråt han på timesvis og ville ikke leve mer. Men nå er det SLUTT! Og jeg putta ungene i bilen og kjørte på ferie. Kun jeg og ungene. Dere aner ikke hvor flott og godt vi har hatt det. Og truslene hans de var tomme, det stakk vist ikke så dypt til han heller. Går visst bra med han og. Jeg har aldri før vært så letta og lykkelig. Ungene er fornøyd og! Bare måtte dele følelsen med noen.
blond Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Så veldig bra!! Lykke til i tiden framover! Det blir nok en tøff tid med mye nytt du skal gjennom, men det klarer du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå