Kummin&Lillesel Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Nå gidder jeg ikke mer. Det kan godt være, at det er meningen man skal kunne ha ungen inni til 42+0. Men jeg er 38+5, og jeg tror altså ikke på at det er MULIG! Så, jeg sa akkurat til magemini, at nå er h*n utvist.. Og har ca tre døgn på seg til å komme seg ut. Jeg skulle til og med være så behjelpelig at jeg kunne bidra med muskelkraft i den siste fasen. Det eneste jeg kan foreta meg for tiden, er å stå eller ligge på høyre side. Alt annet fører til press fra baby, enten her eller der. :-( Jeg er ikke lei, som sådan. Jeg er bare lei av å dele kroppen min med en så utakknemlig beboer.
Kaffelatte Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hehe. Hadde det vært så enkelt å bare utvise dem.;o)
@nne p@ l@nne Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det ser ut som det blir utvisning her også ganske snart!! Det er ikke lov å sparke mammen sin i ribb beina!!!
Kummin&Lillesel Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Min sparker heldigvis ikke i ribbeina - den bare kyler beina ut i høyre side på meg - og presser magen til et flatt trommeskinn. Eller så krøller den seg sammen midt på, og bare presser og presser på høyre side. Jeg er altså virkelig lei. Særlig fordi jeg har massevis med kynnere som gjør at magen er hard og støl hele tida. Men nesten ingen maserier. Ingen åpning, ingen modning. Håpet bare svinner mer og mer. (Dessuten vil jeg gjerne føde mens mamma er på besøk. De 1200km mellom oss er litt irriterende, når man vil vise frem førstefødt barn/møte sitt første barnebarn! Så innen fredag!)
@nne p@ l@nne Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Da er det på tide og komme seg ut ja!! Hadde vært hyggelig for mammaen din det :-)
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Hihi Utvist faktisk:D God ide!! Når jeg blir skikkelig lei skal jeg gjøre det samme;)
kaur *har født!* Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 he he he ...bare for å ha sagt det, - om ca 15 - 16 år skulle du ønske du kunne stappe ungen inn igjen for å kunne ha nogenlunde kontroll på hva, hvem , hvor og hvordan.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå