Tre små & mammaen Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har dere som har prøvd panduro sine stempler og andre typer stempler erfaring med at panduro sine stempler smitter av på andre deler av stempelet som ikke skal bli sverte på, blir det? Irriterer meg grønn over to stempler som er derifra... !!!! synes de er lavere i selve der hvor stempelet er:(
Tre små & mammaen Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 hmm.. kanksje noe jeg gjør galt da?? *må prøve å lage noen kort med stempel etter at jeg er ferdig med dåpskortene i kveld:)
rødhette* Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Er det store eller små stempler? Hadde problemer med de som var én bokstav på dog, de ble for små. Men resten har jeg ikke hatt problemer med.
pylvis Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Prøv å bruk en kniv å skjær rundt selve trykket! Panduro-stemplene er billige nettopp fordi kvaliteten ikke er så bra. Det at de ikke er skjært ut ordentlig gjør trykkene kjempedårlig. Men, som sagt, skjær rundt, det har jeg gjort og nå funker de bedre!!
Tre små & mammaen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Takk for tipset:) Skjærte rundt og nå funker de som bare det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå