Circe Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei.. Hvordan går det??? Leser at du har trøbbel med skriking.. Det er ikke noe moro altså.. Vet godt hvordan det er..
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Sorry for litt seint svar, men Ada skulle ha mat og skift... Yes, Ada har kolikk og dei siste dagane har ho hatt skikkelig problem med å sovne så det blir masse overtrøtt-skriking... Men kolikken har blitt veldig masse betre etter kiropraktorbehandling. Slitsomt, men no har ho heldigvis byrja smile og pludre, og då er alt så mykje betre. Gløymer liksom litt kor ille det er når ho er blid og fornøgd etter mat Alt bra med dykk?
Circe Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Her går alt veldig mye bedre. Tobias vokser, og det skjer noe nytt hele tiden synes jeg. Gleder meg masse til tiden framover. Vi hadde også med Tobias til Kiropraktor. Med meget godt resultat. Har fått til en leggerutine. Har vel hatt det i ca 4 uker nå. Så han legger seg 20. Nå har han begynt å bli tidligere trøtt, så det er natten 19.30 nå. Våkner gjerne mellom 5 og 8 for mat. Er det rundt 5 så får han bare melk og sover videre. Deilig altså. Endelig få litt mer søvn. Så jeg nyter dagene, og endelig ser jo sommeren ut til å komme. Men den skrikingen går over. Vet det er en fattig trøst. Men lover at det går seg til. Bit tenna sammen, og pust dypt. Veldig koselig å høre fra deg igjen...
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 I dag har vi hatt det kjempefint! Ho sov frå 00:30 til 06:30, våkna litt klokka tre men ville ikkje ha pupp. Fantastisk!! *danse* Og i dag har ho sove bra og ete bra og eg har vore på kafé med ho og gått tur i Botanisk Hage. Så deilig at Tobias berre treng eit måltid om natta - det høyres jo heilt himmelsk ut at han legg seg i åttetida og ikkje vaknar før fem eller seinare Kan tenkje meg det er masse som skjer no. Synes tida går nesten for fort - Ada er snart sju veker! Sprøtt!
Circe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 Så bra at det går seg til. Man lever lenge på sånne dager.. hehe... Skal ut å gå tur med gutta snart jeg. Sambo har begynt på jobb igjen i dag etter 3 uker ferie. Uvant å være alene. hehe.. Ja, tiden flyr fryktlig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå