Gå til innhold

CB test, den streken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den vanrette streken på CB testen er bred og "prikkete" liksom.

Skal streken som indikerer at man er gravid også se slik ut?

Fordi den jeg har fått i dag er lyyyyseblå/svak, men det er en vanlig strek, ser ikke ut som den som er der fra før. Hva betyr det?

Har kjøpt en digital også, men den var dyr, så den vil jeg vente litt med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om denne streken som du nevner siste den lyseblå svake, kom opp før 10 min etter att testen ble tatt så vil jeg si den er positiv. Den skal ikke bli sånn prikkete som den vanrette. Jeg får også alltid den streken ikke så mega sterk, men ser godt den er positiv. Når er det du skulle ha/hatt mensen

Skrevet

Skulle hatt mensen fredag i forrige uke, så jeg er ikke sånn veldig på etterskudd da.. Men de forferdelige menssmertene og de tre sistedagene med skyggestrekene gir meg et ørlite håp.

Streken var strekere i dag, enn i går f.eks.

Skrevet

gratulerer!!! du får bli med inn på 1. tri;o)

det er sånn en positiv cb ser ut det, den gravidstreken blir ikke sånn prikkete, mer en jevn strek;o)

og er det farge på streken, så trenger du ikke å lure mer!!!

Skrevet

Jeg VIL, men jeg TØR ikke å tro på det, hehehe :P

Skal ta en sånn digital i morgen, så står det forhåpentligvis "Gravid" på den!

Skrevet

samme som meg det;) trodde ikke helt på disse svake strekene, før jeg fikk meg en digitel test i går, trodde ikke mine egne øyne og bare løp ut til mannen min her, for den var så positiv som den kunne bli, og da er det liksom ikke så mye å lure på lengre!!!:)

hold meg oppdatert da!!! lykke til!!!

Skrevet

Åååh, så kjekt! Gratulerer! Håper jeg kan gjenoppleve det der. Satser på at den digitale gir meg et svar, selv om det er litt tidlig :)

Skrevet

Du er nok gravid. Som jeg sa over så opplevde jeg att den vanlige cb ikke ble noe særlig sterke selv etter ett par uker i svangerskapet. Men andre tester jeg tok fikk en fin å klar strek. Når jeg ventet sønnen min tok jeg 12 tester av ymse slag ( trodde ikke helt det var sant ) Men jeg tok cb digital før jeg skulle ha mensen 9 dager etter eggløsning å den slo ut. Så tror du med trygghet kan ta en cb digital nå selv om det ikke er på morra urinen. Å det er vel 3 test pinner i den å. Men gleder meg til oppdatering, selv om jeg er rimlig sikker på att du er gravid.

Skrevet

hejhej:) Har opplevd d samme med CB, tørr heller ikke juble helt ennå, skal ta en ny test i morgen tidlig for sikkerhetsskyld.. Skulle hatt IKM den 21.juli eller 28.juli (syklusen har rota litt siden vi starta prøve), så er litt på etterskudd her også kan du si. Krysser fingrene for at en liten spire sitter i oss begge nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...