Gå til innhold

flere som drar til tenerife i august?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg drar den 29 i to uker:) skal bo på parque santiago 3.

gleder meg masse og håper det er bra vær der da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok ingen fare med været.. august og september er de varmeste månedene på kanariøyene...

 

 

mine foreldre er på Gran Canaria nå, og meldte om 28 grader i natt, og over 35 i ettermiddag....

Skrevet

Deiiilliiiiiiiiiiig kos dere masse - Sitter å ser på forskjellige nettsidene nå jeg - vi tenker å dra i oktober. Teneriffe er kjempe bra - har feriert der ... hmmm 5 eller 6 ganger. (ene gangen var faktisk bryllupsreisen vår - var 4 mndr på vei så turte ikke reise til noe eksotisk sted :o) )

Skrevet

Vi drar den 14. og reiser hjem dagen før du skal ned. Vi skal til Fanabe og ser virkelig frem til å komme vekk fra denne forferdelige sommeren her:-)

Skrevet

vi drar til Tenerife i oktober og gleder meg masse. Håper noen av kiloene har rast av til dess. -:-:-:-:-:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...