to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 jeg drar den 29 i to uker:) skal bo på parque santiago 3. gleder meg masse og håper det er bra vær der da:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 er nok ingen fare med været.. august og september er de varmeste månedene på kanariøyene... mine foreldre er på Gran Canaria nå, og meldte om 28 grader i natt, og over 35 i ettermiddag....
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Deiiilliiiiiiiiiiig kos dere masse - Sitter å ser på forskjellige nettsidene nå jeg - vi tenker å dra i oktober. Teneriffe er kjempe bra - har feriert der ... hmmm 5 eller 6 ganger. (ene gangen var faktisk bryllupsreisen vår - var 4 mndr på vei så turte ikke reise til noe eksotisk sted ) )
Bare meg...venter nr.3! Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Vi drar den 14. og reiser hjem dagen før du skal ned. Vi skal til Fanabe og ser virkelig frem til å komme vekk fra denne forferdelige sommeren her:-)
kulepenn Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 vi drar til Tenerife i oktober og gleder meg masse. Håper noen av kiloene har rast av til dess. -:-:-:-:-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå