Gå til innhold

Respektlöst !! ang barnehage - foreldre og ansatte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag åpnet bhg til datteren min igjen efter 3 ukers ferie stegning.

De er 3 avd. på ca 20 barn pr avd . Det er 2 avd for 3 -5 år der er de altså 40 barn det var 16 som var påmeldt til å komme tilbake fra ferie idag på de to avd til sammen. 8 barn stilte opp...... 8 barn dukket ikke opp. 8 foreldrepar ringte ikke å sa ifra at de barna ikke kom idag alikavel. Personalet var ganske lei skjönte jeg for en ting er at 8 av 16 ikke kom , men foreldrene gav ikke beskjed en gang. Jeg synes det er litt respektlöst ovenfor de ansatte.

Det var min lille melding for dagen :o)

Ha en fin kveld alle sammen - Finale på ungkaren idag Yiihhhaa !

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig enig med deg at det er respektløst! Det har jo bl.a. med hvor mange ansatte som skal være på jobb og sånn, nå i disse ferietider.

Skrevet

helt enig med deg!!!

jobber på sfo, og har også påmelding av barn når det ikke er skole.. vi håper også at folk sier ifra om de ikke kommer...

for det har noe å si for arbeidstida vår...

men vi opplever også at unger som ikke er påmeldte dukker opp da.. så vi må liksom kalkulere med at det kommer flere enn plannen..

blir fort dyrt om man skal på tur noe sted eller arrangere noe på sånne dager, som vi jo pleier å gjøre...

Skrevet

Hadde blitt skikkelig sur om jeg hadde gått på jobben og så viste det seg at det var helt unødvendig! Enig med dere, respektløst.

Skrevet

jeg sier bestandig ifra hvis jeg skal ha ungene hjemme når dem egentlig skal i barnehagen.. men jeg vet at noen ikke gjør det..

samma på jobben min.. jobber som frisør.. og det verste jeg vet er kunder som ikke møter opp til timen sin og ikke gidder å si ifra.. greit at noen har glemt det.. men det er få talle som glemmer.. så jeg vet hvordan dem har det..

Skrevet

Så godt å høre foreldre som sier det :o) Jeg begynte i jobb idag, og det kom selvfølgelig færre barn. Dette er et typisk fenomen, vi vet om det....men det er det å få beskjed som gjør det så mye lettere! Vi var 4 voksne på 6 barn.... forresten en gav beskjed, men det var fordi denne forelderen traff på et av personalet på butikken.

Skrevet

Det der er så typisk.

Jobber på SFO og kjenner godt til det.. :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...