-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 banan, epler, pære, drue, apelsin/klementin, ananas, hasselnøtter og litt grovhakket sjokolade=) hender seg at jeg har i hermetiske fersken også og bruker litt av laken derifra..nå på sommeren er jordbær også deilig.. kjempe godt med pisket krem eller vaniljesaus til fruktsalat=)
*smula* Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Det kommer litt an på hva som ser fristende ut i butikken egentlig. Men alltid banan, appelsin, druer og eple. Synes det er godt med vaniljeis til eller vaniljesaus.
Alltid Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg synes det er best med bare eple, banan og druer i. Men det viktigste er tilbehør Kesam vanilje!! Ikke glem den, veeeldig god
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Banan, grønt eple, pære, ananas, mango som har ligget iskaldt og som ikke er moden (grønn!), papaya og fersken. gjerne med rips, sukker og raspet, hvit sjokolade på toppen.
*Villekulla* Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Nå som det er sommer er det supert å lage fruktsalat: Nektariner Banan Eple Jordbær Mandarinbåter (sånne i boks) Vannmelon Plommer Og så heller meg masse vaniljesaus oppå :-)
strekkmerketrollet Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 hmm.... teit spm kansje? men tar dere av skallet på eplene?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Denne er frisk og god:-D Epler, bananer, druer og appelsin (og evt andre typer frukt du er glad i). Kutt opp i små biter og hell et beger med melonyoghurt over. bland lett og nyt. Herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå