linnis Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 er det andre som har helt skeiv og bulkete mage? kan våkne på natten med flat mage på ene siden og en stor bul på andre.. ganske ekkelt synest jeg, kan liksom kjenne den lille inni der alt for godt når jeg tar på magen.. men den er skeiv om dagen og, ser ut som magen er vridd.. har merket skikkelig stikking vondt under eller rundt navlen de siste dagene og... noen andre? er 36 uker....
strekkmerketrollet Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 skeiv mage er nok noe som er ganske normalt ja Jeg får det spesielt når jeg ligger på rygg....
@nne p@ l@nne Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Magen min er også ganske skeiv. Ser ut som det bor en alien inni der :-)
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Magen min er også skjev, og innemellom plutselig flytter den litt på seg. Ganske så artig å se på. Babyen ligger med ryggen og rompa ut mot ene siden, så derfor er magen min skjev.
minime<3 in belly Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg var skjev.... Sønnen min lå for det meste på høyre side.... jeg fikk t.o.m. spm. av søsteren min en dag... Du jeg syns du ser skjev ut jeg.... så ja, det er noe slik at noen ligger til høyre og andre til venstre, mens andre midt på.... Sønnen min kom i hvertfall like hel ut, om det er noen trøst. he he..... selv om det ser veldig rart ut.
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 hehe.... jeg har også helt skeiv mage, babyen ligger på høyre side og ut fra dette ser det ut som det er ganske vanlig å ligge på den siden. Noen ganger skyter det ut en fot eller to i den ene eller andre retningen samtidig som armene strekkes ut (kjennes slik ut iaf) Kan være litt småvondt i blant når h*n tar helt av.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå