Gå til innhold

Geox barnesko... noen som har erfaring med de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt av et par geox sko til lillegutt. Som han skal ha i barnehagen. Lurer på om noen har erfaring med disse?

Hadde egentlig tenkt å kjøpe ecco, men så hadde de ikke størrelsen hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv hatt Geox til mine og de er kjempeflotte sko og de ventilerer kjempebra så mine har ikke vært svette på føttene. kan anbefale de på det varmeste.

Skrevet

Har også Geox til datteren min, de er veldig gode. :)

Skrevet

Datteren vår har Geox sandaler. De er vi kjempefornøyd med.....

Kjøpte et par Geox vintersko i fjor, de var vi ikke like fornøyde med. Skoene er vel helt greie, men jenta vår som blir veldig (!) lett kald på bena ble også kald med disse.

Skrevet

Ok. Har tenkt å kjøpe ecco vintersko til han. Men de jeg har lagt av er joggesko:)

Skrevet

Har ingen erfaring med Geox, men har vært skuffet over ecco vintersko, forventer gjerne mye siden de er så himla dyre

Skrevet

Da er de helt sikkert bra:o)

Sommerskoene er som sagt vi veldig fornøyde med. Man blir ikke klam på bena så luftingen i dem fungere nok som den skal....

Skrevet

Signerer de andre, er kjempefornøyd!

Har en datter som er veldig varm av seg og svetter lett. Har Geox joggesko til henne, og for første gang svetter hun ikke i joggeskoene sine, helt supert!! :)

Skrevet

Jeg har vært med fornøyd med Ecco vinterstøvler, jeg..

De sitter så bra også.

Hvorfor likte du dem ikke?

Skrevet

Når det gjelder vintersko har vi også prøvd Ecco (spør meg hva vi ikke har prøvd...hehe) og de er vel ca like bra som Geox vil jeg tippe.

Nå skal det nevnes at jeg aldri har hørt om noen andre barn som ikke holder varmen på bena med både Geox og Ecco. Jenta vår er som sagt veldig kald på bena uansett...hehe ;o)

(Ble forresten Sorel som ble redningen for oss i fjor. Det blir nok de igjen i år...)

Skrevet

Geox joggesko har jeg erfaring med på dattern min sine fötter - 4 par har hun hatt og nå som hun er 3 og taleför til 1000 sier hun i butikken at de er best på föttene. Flott er og at de puster i sålen så hun slipper klamme fötter.

Ang vintersko er det Viking og OBS sine som kommer best ut i test på varme og at de holder seg törre. (FB test 2 siste årene)

Lykke til med Geoxene :o)

Skrevet

Snuppa vår på 16 mnd har geox. Hun bruker bli veldig fort svett og klam, men ikke i disse skoa. Nå har jeg kjøpt meg geox sko selv, og de er knall gode på! Det er lette sommersko, blir ikke klam i det hele tatt. Til og med sambo har kjøpt seg geox nå:) Jeg kommer nok til å prøve geox til henne en annen gang også. Så vi er veldig fornøyd alle tre;)

Skrevet

Så flott:) Da blir det geox joggesko på lillegutt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...