Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 hvordan går det med deg...her går det i bæsj så forandrer nok navnet til sjaman og storbesjeren hehe nei men du og du som mini driter ....3 ganger i dag...hehe
It's all about me Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Vet akkurat hvordan du har det..........så du kan gjerne adoptere gamlenicket mitt, he he. Det er bare å brette opp ermene og vaske )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå