Gå til innhold

Hvilken uke ble magen synlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synlig for deg og synlig for andre? F.eks på jobben....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på!!

Min er bare litt- ehm ja pløsete.

Virker som om alt har blitt presset litt oppover på en måte.

Jeg er 13+5 i dag, VIL HA KUL!!!

Skrevet

Hei!

Jeg er 21+3 i dag og nå er magen såvidt synlig for andre..

Jeg begynte å se det selv når jeg var 19 uker ca.

Rare greier det der!:)

Skrevet

Mamma sa til meg forleden; herregud, skulle tru du får tvillinger, men på tidlig UL så vi bare en ;)

så jeg har litt mage, er 12+1 idag. men tror nok det er mye luft å slikt som gjør d. Men jeg har ikke den lille kulen jeg trodde jeg skulle få. Jeg har en stor mage, slik at det ser ut som jeg har kommet mye lengre enn jeg er. eller at jeg er med tvillinger som mamma sier ;)

Skrevet

Samme her, er straks 20 fullgåtte og føler at magen har "stagnert". Ikke særlig synlig for andre. Var på ultralyd for få dager siden, babyen er så stor som den skal være og i fin form, derfor er det så snålt at magen ikke gir etter... :-) Jordmoren sa at det kunne ta tid før det vises ordentlig fordi jeg er høy og har lang rygg. Håper på snarlig kul! Vi får trøste oss med at det er bedre for huden at det tar tid, sjansen for strekkmerker er mindre når det går sakte, har jeg lest.

Skrevet

Hos meg ble magen synlig i uke 17. Var på ferie og plutselig så hadde det poppet ut:-) Nå er jeg 20 uker, og magen er godt synlig for andre og. Men kommer litt an på hvilke klær jeg har på meg. Kjekt med kul på magen:-)

Skrevet

Hmm, ja det har vel litt med høyde å gjøre også...

Jeg er 1.77, kanskje derfor kulen lar vente på seg??

Skrevet

Først nå sier folk at de ser en liten kul hos meg, er 25+3 og det meste har skjedd de siste 3 ukene. Kommer så an på hva jeg har på meg, så enda er det noen klær som skjuler det litt så endel ville nok fortsatt vært litt i tvil.

MEN, merker at det vokse mye nå så plutselig er man større enn man hadde drømt om, hehe!

Skrevet

Det var kjekt å høre, Tussa... :-) Da satser jeg på stor og tydelig kul om noen få uker! Har du også lang rygg, eller er høy?

Skrevet

Min kom "over natten" i uke 19 og 20. Har fin kul nå ja og nå er alle bukser for små:)

Skrevet

Jeg er normalt høy, 170cm men forholdsvis lang i livet ja, så gjemmer seg vel litt inni der. Men koselig at det nå vokser og snart synes for andre også :o)

Skrevet

Jeg er veldig høy, 182, men i vår familie har vi store mager, med og uten barm!!! Nå er jeg 15+2 og har vært stor leeenge.. Den dagen jeg skulle fortelle min venninne det, så sa hun at jeg måtte skifte genser, for jeg så så gravid ut.. Da var jeg 7 uker. Nå er den hard og stor, og noen spør hvor lenge jeg har igjen... Litt flaut å si 5 mnd, he he

Klarer ikke å sitte i sofan med bena samlet og lene meg forover(som når jeg skriver dette). UL viser 1 barn, så alle er vi forskjellige, har forøvrig gått opp 4 kg (ned 3 første ukene og 1 opp nå ) bare!!!

Skrevet

Famili som kjenner meg godt så det allerede etter syv uker. På jobben var det en som kommenterte/konstaterte det når jeg var ca 11 uker på vei.

Jeg er ganske lav og dette er tredje barnet. Det har nok også litt å si at lillebror bare var syv og en halv måned når jeg ble gravid, så magen spratt ut med en gang. Skulle egentlig ønske det tok litt lenger tid, for jeg husker godt hvor tung magen blir på slutten.

Skrevet

Jeg følger vist ikke boka: førstegangsgravid og 175 cm høy, godt trent med sterke magemuskler, er bare 15 uker på vei og det er synlig nå og det har det vært i 2 uker alt. Mest andre som har lagt merke til det, ikke meg selv.

Skrevet

tror jeg fikk kommentarer rundt uke 13-14..

er 26 nå, og ser ut som en liten hval...

savner den flate magen min, jeg!! men vi sees vell igjen!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...