Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er det noen som har erfaring med å fly med en baby på 4mnd fra Oslo til Trondheim..? Er jo en kort tur, men ting skal liksom planlegges fordet.. Hva kan jeg ta med på flyet av sitte/ligge utstyr til babyen foreksempel? Håper noen kan komme med gode tips..
BettyBoob Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 trenger ikke noe sitte/ligge greier til babyen. Du har den på fanget med et ekstra belte bæresele er kjekt når man skal inn og ut av flyet. jeg har flydd med liten baby frem og tilbake til australia, Trondheim er ingenting, og kommer til å gå strålende
AneB Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Har flydd mye Bergen-Oslo og Bergen-Harstad siden baby var 3 uker gammel. Har alltid gått veeeeldig fint, og grudde meg bare den første gangen. Jeg har ikke brukt å ha med noe sitte/liggeutstyr ombord i flyet, hva mener du med det, forresten?? Jeg hadde med stellevesken med et skift, bleier, smekke, to-tre flasker melk. Alltid en flaske for mye, i tilfelle forsinkelser osv. Ellers er det lurt å amme/gi flaske eller dra litt i smokken sånn at hun suger skikkelig på landing og letting, det motvirker dotter i ørene Ellers syns jeg det er greit å sitte ytterst, litt bedre plass til å skifte stilling, og greit hvis man må reise seg å skifte bleie eller noe. Hm..tror ikke jeg kommer på mer. Er som regel utrolig mange hyggelige folk som gjerne hjelper til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå