Gå til innhold

fly

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å fly med en baby på 4mnd fra Oslo til Trondheim..? Er jo en kort tur, men ting skal liksom planlegges fordet.. Hva kan jeg ta med på flyet av sitte/ligge utstyr til babyen foreksempel? Håper noen kan komme med gode tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bæresele og sutt? og bamse?

Skrevet

trenger ikke noe sitte/ligge greier til babyen. Du har den på fanget med et ekstra belte :) bæresele er kjekt når man skal inn og ut av flyet. jeg har flydd med liten baby frem og tilbake til australia, Trondheim er ingenting, og kommer til å gå strålende :)

Skrevet

Har flydd mye Bergen-Oslo og Bergen-Harstad siden baby var 3 uker gammel. Har alltid gått veeeeldig fint, og grudde meg bare den første gangen.

Jeg har ikke brukt å ha med noe sitte/liggeutstyr ombord i flyet, hva mener du med det, forresten??

Jeg hadde med stellevesken med et skift, bleier, smekke, to-tre flasker melk. Alltid en flaske for mye, i tilfelle forsinkelser osv.

Ellers er det lurt å amme/gi flaske eller dra litt i smokken sånn at hun suger skikkelig på landing og letting, det motvirker dotter i ørene :)

Ellers syns jeg det er greit å sitte ytterst, litt bedre plass til å skifte stilling, og greit hvis man må reise seg å skifte bleie eller noe.

Hm..tror ikke jeg kommer på mer.

Er som regel utrolig mange hyggelige folk som gjerne hjelper til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...