Gå til innhold

idag fikk jeg høre det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt å strikket og slappet av mens vesla sov. jeg hadde på tv3 og koste meg mens storebror var i lekestuen i kjelleren å koste seg. så kom han opp og maste først om lollipop (MENS middagen var i ovnen/grytene). jeg sa nei, sa han heller kunne få etter middagen.

så ville han se disney-kanalen som hadde svevet som bakgrunnsstøy i timer i forveien. var litt lei det kan du si.... så sa jeg nei nok en gang. så maste han nok en gang om disney. jeg sa "vet du hva? nå har disney stått på lenge her, og du har ikke engang sett på det. nå vil mamma se litt på dette og slappe av, så ser vi disney etterpå? greit? ikke mas mer om disney da, sant?"

så spør han for tredje gang. jeg sukker litt oppgitt neiiii.

så ser han på meg å sier surt;

"mamma? du e ei maserau!!"

*hehe....*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.... hehe, ler enda. Alt han får seg til å si!

=)

Herlige 4 åringen min!

Skrevet

Hehe:) Så søt:) De sier så utrolig mye rart!

Skrevet

Ja! hehe.... følte liksom det var han som maste mest.... *lille tøffingen min!*

=)

Skrevet

Heheheh, maserau faktisk! :-D Kult ord, hehe...

Skrevet

Hihi, de er sååå søte :) Mini her har virkelig begynt å snakke nå i løpet av sommeren.. og jeg sender daglig meldinger til hele familien med "nye" ord og setninger..hihi.. Han er en liten bølle da. idag morges våknet jeg av at jeg fikk en pute midt i hodet, gløttet på øynene, og der satt han på motsatt side av sengen og skrattet :) Er ikke lenger mye morgengretten for å si det sånn.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...