frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 hva gleder jeg meg ikke til på tv?? hehe.... gleder meg til idol!! farmen!! robinson hotel cæsar jakten på kjærligheten 71 grader nord (til nøds, om det ikke er noe annet å se på) ja, masse kjekt her!!
BettyBoob Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 gleder meg til de begynner å sende nye greys anatomy og desperate housewives i usa men det er ikke før i slutten av september!!
Piipii Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Farmen Hotel Cæsar 71 grader nord Jakten på kjærligheten Robinson Greys Athomi (herregud fikk plutselig hjernteppe på hvordan det skrives, hehe) Shark Skulle ønske de skulle sende flere episoder av den norske serien torpedo:) Og at lost kom igjen til høsten:(
Alba44 Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 jakten på kjærligheten nytt på nytt senkveld idol lost prison break
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå