Gå til innhold

hvilke program gleder vi oss til i høst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

cæsar

jakten på kjærligheten;)

noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

71 grader nord liker jeg!

Skrevet

Samme som deg:)

Skrevet

hva gleder jeg meg ikke til på tv?? hehe....

 

gleder meg til

idol!!

farmen!!

robinson

hotel cæsar

jakten på kjærligheten

71 grader nord (til nøds, om det ikke er noe annet å se på)

 

ja, masse kjekt her!!

Skrevet

gleder meg til de begynner å sende nye greys anatomy og desperate housewives i usa :) men det er ikke før i slutten av september!!

Skrevet

G R E Y S ! ! ! !

Skrevet

raske menn

Skrevet

Farmen

Hotel Cæsar

71 grader nord

Jakten på kjærligheten

Robinson

Greys Athomi (herregud fikk plutselig hjernteppe på hvordan det skrives, hehe)

Shark

Skulle ønske de skulle sende flere episoder av den norske serien torpedo:)

Og at lost kom igjen til høsten:(

Skrevet

jakten på kjærligheten

nytt på nytt

senkveld

idol

lost

prison break

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...