Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har ligget på streken med alle mine barn og plutselig nå, i uke 27 ligger jeg 4 ruter over det grønne feltet...legen trodde først han målte feil, men det stemte...31 cm. Har det hendt med noen andre og hva er grunnen? Lurer litt på om jeg skal kontakte jordmor for å få henne til å måle meg? Har ikke time der før om 5 uker..
ana baroma Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Nå ligger jeg over det grønne feltet hele tiden... Men har hørt at det kan variere litt, noen blr sendt til UL for å sjekke ekstra, mens hos andre bare avventer man og ser. Ring jm og spør hvordan du bør forholde deg. Det kan være helt normalt neste gang, man kan visstnok vokse litt i rykk og napp...
lb71 Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 jeg ligger snart utenfor selve skjemaet om det er noen trøst,, Er 39 + 4 idag og var hos legen igår. SF mål på nær 40 (så langt som skjemaet går) og skulle vel vært 34 for "normalen". Men jeg har vært sånn med begge de to andre barna også (litt mindre men ikke mye og det er gutt denne gangen) og de har kun vært 3100 og 3260 ved termin. Har vært på størrelsesberegning denne gangen også og da jeg var 37 + 4 var han 2800 G og sf mål viste 37 og altså 3 over snittet.. 2800 gr i uke 37 + 4 er etter bøkene helt normat selv om sf mål viste stort utslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå