Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hvordan går det med deg da, noen fødsel i sikte?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Heisann snuppa!! Ingen flere tegn på at noe er i vente... eller i vente er det vel, men ikke nå, he he ;o) Har vel hatt litt mer menssmerte-vondt de siste dagene, men ingenting som skjer likevel dessverre.... *lei lei lei* Du da? Er du klar? Åh jeg gleder meg sånn til å få det overstått, og til å se hvem som egentlig ligger inni der!!! ) Nå har jo både Rutletutt og summer85 født, så det må da for pokker meg skje noe her snart og!!!??!!! =)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Samme som her da, er litt mensmurringer innimellom, men akkurat når jeg begynner å bli litt optimistisk, dabber det av igjen... Leeeeeeeei! Ja, synes det kan skje noe i løpet av uken her altså.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Krysser fingre for oss!! Regner med du sier fra her om noe er igang???? Vil gjerne vite før du stikker avgårde, he he!!!! )
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Skal gjøre mitt beste for å krabbe bort til pcen og si i fra. Hehe. Om jeg rekker da, det gikk så fort sist. :/
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 He he okey ;o) Hvor fort gikk det sist? Men hun kom etter termin sant? Syns jeg husker du har sagt det... Men denne gangen er det FØR assa!!!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Det tok vel litt under 6 timer fra jeg kjente den første rien. Men jeg skjønte jo aldri at det var rier før de kom tett som hagl. Haha. Var på sykehuset i litt over 2 timer før hun kom. Hun kom dagen etter termin ja. Nå er det ikke snakk om, den skal ut FØR termin! Så det så. Har du bestemt navn, forresten? Vi har jentenavn som vi er nesten sikre på, guttenavn er det verre med. Han blir vel navnløs, stakkar.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Oi det var fort ja! Jeg var på sykehuset 3 timer før hun var ute, så gikk ganske fort når det først ble supervondt... Men hadde hatt litt rier hele dagen hjemme, men gjerne med en time og et par timers mellomrom, så måtte liksom bare vente da ;o) Regner med det går fortere denne gangen. Håper egentlig at vannet kan gå først, så VET jeg at jeg skal ringe sykehuset liksom - for siden jeg har så mye kynnere og vondter fra før nå så komme jeg sikkert ikke til å tro at det er orntlig rier før de kommer kjempetett, og jeg SKAL rekke epidural ;o) puuuuuh lang setning!! ho ho!! Her blir det nok en liten Felix =) Sålenge han ikke ser ut som en Reidar f eks, ha ha, tvilsomt jeg bytter til det uansett men!!!!!!!! Hva er jentenavnet da? Hemmelig?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Epidural kunne jeg bare glemme sist i alle fall, måtte rett inn på fødeavdelingen når vi kom på sykehuset. Lurer på om jeg skjønner at det er rier denne gangen, nå har jeg masse kynnere, det hadde jeg ikke sist. Skjønner det vel når jeg sitter der med ungen i fanget. Felix er søtt. Får nesten håpe han ikke ser ut som en Reidar, da. Hehe. Jentenavnet er ikke hemmelig, det er Marie. Men om hun skal ha flere navn, vet vi ikke enda. Dina vil hun skal hete Marie Elise, men det er litt vel sukkersøtt da.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Åh Marie er fint navn ;o) Søsteren min heter Ida Marie =) Er litt redd jeg plutselig skal føde hjemme, ha ha, men det skjer jo ikke.. bare redd for det siden jeg er alene, og datteren min trenger jo barnevakt osv...! Lykke til om noe skjer da snuppa! )
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Marie er fint. Hun blir oppkalt etter tanten og mormoren min. Tror vi er nede i 5 guttenavn nå, håper vi klarer å lande på et. :/ Jeg fikk noen instrukser av jordmoren sist om hva jeg skulle gjøre om babyen kom hjemme. Nå bor jo barnefaren her, men han jobber veldig mye fremover, så jeg ser liksom for skrekkbilder om å føde alene hjemme her uten å få tak i noen til å passe Dina. Men det skjer vel ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå