Mido Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er i uke 8, og vært veldig kvalm i halvannen uke. Men plutselig etter middag i dag gav det seg. (helt tror jeg) Samtidig så føler jeg et lite trykk på en måte i korsryggen. Noe jeg tror jeg kjenner igjen fra forrige gang jeg hadde MA. Har fått en velskapt gutt i mellomtiden, men håper det skal gå bra denne gangen også... Noen som har opplevd det samme. Positive og realistiske tanker;-)
Impulsiw Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Det er jo vanskelig å si hva som kan skje da. Men jeg hadde veldig forskjell i formen de første ukene. Mistet ømheten i brystene og trodde fosteret var dødt. Ikke var jeg kvalm heller... Hvis du er veldig engstelig synes jeg du skal ringe legen...
Mido Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Det rare er at jeg var hos legen i dag fordi jeg var så kvalm at jeg ikke orker å gå på jobb... Får jo håpe at jeg kanskje har roet meg litt ift. jobb, og at det er derfor kvalmen har roet seg...kan ikke skjønne det heller. Jeg gledet meg til å jobbe igjen etter ferien... Jeg får vel bare vente å se...og håper kvalmen kommer tilbake...hehe trodde jeg aldri skulle si det...
Impulsiw Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Kan hende du ble enda dårligere av å tenke at du skulle gå kvalm på jobb vettu. Psyken har stor makt. Når du nå fikk fred hjalp det sikkert på kvalme også i og med at det presse ble borte. Kan jo hende at du bare har en kort periode om dagen du er kvalm når du ikke jobber, men at når du jobber forsterkes kvalmen? )
Mido Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 Du kan nok ha mye rett i det. Jeg tenkte mye på at det kom til å bli slitsomt å gå kvalm på jobb... Kroppen er rar;-) Vi får håpe det bare er det... Selv om jeg ikke helt klarer å holde borte den rare følelsen jeg har fått i korsryggen... hm... Skulle ønske legen min hadde tid til å ta meg inn til UL jeg. Hun har nemlig UL aparat, men når jeg ringte for ca tre uker siden fikk jeg egentlig ikke time før jeg var 13 uker på vei...fik masa meg til en time to uker tidligere... Det er litt slitsomt om at jeg er nødt for å virke helt ute av meg eller, lyve på meg ev. blødninger for å få kommet inn til tidligere ul... Synes jeg skal få det siden jeg har mistet i uke 7 tidligere... hm... Men takk for svar altså;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå