Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Tenkte å pakke den selv denne gangen sist måtte sambo pakke mens jeg kommanderte mellom riene.. Har pakket: *3 ammetopper *2 gode bukser *Noen truser (hatet de sykehustrusene sist) *AmmeBH *Ammeinnlegg i papir og Ull *Krem til såre brystvorter *Ammepute (det svanet jeg sist) *Litt klær til babyen (vil gjerne ha egne klær på henne) *Nesespray *Hårbånd og strikk *Litt sminke *Div. toalettsaker *Fotoapparat *Sandaler (Badene var alltid våte på gulvene) Denne gangen tar jeg ikke med morgenkåpe! Har jeg glemt noe nå?
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Leppepomade Og husk lader til kamera og mobiltelefon. Ellers har jeg det samme som deg i min bag + en pakke til storesøster. Dvs, ammetopper har jeg helt glemt å kjøpe, får se om jeg får lurt samboer til å dra og ut kjøpe. :/
Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Ja, lader og mobil med lader var ikke så dumt hadde ikke ammetopper sist og det savna jeg veldig, likte ikke å dra gensren opp så alle så "bolledeig"magen min. Ja kanskje jeg skulle hatt en pakke jeg kan gi Lucas når han kommer å besøker meg, det var lurt!
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Ev. egen dorull.... Og kanskje eg genser / t-skjorte.
Anne-B. Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Pakke til storesøster var lurt, det har jeg også tenkt på at jeg skulle ha med og gi henne når hun kommer på besøk ) Takk for tips om krem til såre brystvorter!
Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Hmm, ja.. ammetoppene er kortermet, kan jo bli kaldt. Putter en hettejakke i bagen også jeg. takk!
Gjest mphs Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Svangerskapsjournalen Shampoo og balsam Tannkost og tannkrem Sokker Skjørt syns jeg var veldig gost å gå i Jeg var ogsp glad for at jeg hadde med mat til pappan under fødselen og drikkeflaske til meg Mobil og lader(men det pakker du jo rett før du drar) Papir og penn om du vil skrive ned noe du er redd for å glemme siden Hentesett til babyen
Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2007 Har kjøpt PureLan, den fungerte bra sist gang så da satser jeg på det denne gangen også!
Anne-B. Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Jeg tenker å ta med en krem som er laget av ringblomster, bruker den på sår ellers her hjemme, og den er super. Eneste er at jeg kanskje må rådføre meg med lege eller jm for å høre om den er bra for lillejenta å få i seg når jeg ammer.
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 tannbørste og tannkrem 2-3 par sokker shampo og dusjsåpe ladere til mobil og fotoapparat, evt. videokamera....
Mulle :) Skrevet 30. juli 2007 #13 Skrevet 30. juli 2007 Vet ikke om dere får det på sykehuset. Vi får det ikke i Bergen. Egne bleier til babyen om du skal bruke egne klær
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Det er den tykke kremen? Tror det er den jeg hadde sist også.
Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. juli 2007 ja!!! Tannkrem og shampo hadde jeg glemt sist, utrolig irriterende! Har faktisk vurdert å ta med et gravidskjørt som er utrolig godt å gå med, særlig siden jeg skal ha KS og det sikkert er mer behagelig å gå med bukser/skjørt som ikke gnager rett på såret.
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 q-tips!! (selv avhengig etter dusjen, og klarte å glemme det den ene gangen) + skrivesaker (tilfelle du blir litt poetisk på føden/barsel der! =) batterilader + ekstra minnekort til kamera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 30. juli 2007 Ja tykk og gulaktig gjennomsiktig på en måte gul tube
Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 30. juli 2007 Hehe så poetisk blir jeg vel neppe, men får sikkert akkutt ammetåke hvertfall!
mei Skrevet 30. juli 2007 #21 Skrevet 30. juli 2007 En bok eller noen blader sånn i tilfelle det skulle bli mulighet til å lese litt.. Jeg hadde også med lammeskinn til babyen som jeg la oppi den lille sengen hans. Da ble det lunt og fint oppi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå