Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har handla noe stæsj til guttungen fra Nederland forrige tirsdag, men syntes det begynte å drøye litt før det ble sendt! Sendte en mail dit idag, og fikk svar nå! Hadde allerede betalt med Mastercard (trodde jeg), for jeg oppga kortnr i betalingsprosessen! Da fikk jeg til svar at de ikke fikk trukket pengene før de hadde fått den tresifrede koden som står bak ved signaturen.. og de har ikke trukket noe heller altså! Men skal jeg levere fra meg denne da??
pøber´n & je Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det må du. Ellers så kan de ikke trekke
PopUp Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg må alltid skrive inn den koden + utløpsdato... Veldig vanlig det )
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Det er ganske standard å måtte oppgi denne ved betaling over nett. Men det er jo snodig at betalingsprosessen deres ikke spør etter det. Hadde kansellert betalingen og bestilt på nytt, i og med at jeg er villig til å oppgi denne koden i betalingssystemet men ikke per e-post.
melkekua™ Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Den må jeg alltid gi når jeg betaler over nett.... hvis du synes det virker sikkert gjør du det.
imsdal med julesmak Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Det er en sikkerhetskode som må oppgis når man betaler med kredittkort. Når du betaler med Mastercard betaler du jo heller ikke regningen før varene er kommet, ergo hvis de f.eks. trekker for mye penger eller lignende har du mulighet til å påklage det før du betaler med annet enn kreditt.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Ja, men jeg fikk beskjed om å sende den koden i en email.. Er det safe, eller kan de tappe kortet mitt senere??
* 5 om dagen * Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 jeg ville ha annulert den første bestillingen din, og tatt opp en ny( bare skriv ut det du før har bestilt) så taster du alt om igjen, de må ha den 3 sifra koden,hvis ikke får de ikke foretatt betalingen.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2007 Ble litt rart dette, men i betalingssystemet deres tasta jeg inn de 3 sifrene, men fikk beskjed om å sende den i en epost også.. hmm..
Brava Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Ville ikke gitt fra meg sikkerhetskoden i en e-post , nei. Ville bestilt på nytt og gitt all info i paypal eller hva de bruker av system.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå