Bebisslykke Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 endelig testet jeg positivt! etter uendelig med skyggestreker og svake umulige å forstå streker!!! termin ca 15 mars:)
en-to-tre Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer så mye sin helgiggris!!! Har du en oppskrift eller? Hva slags dag er du på i forhold til ikm??
Bebisslykke Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har ureg mens men siste mens var 7 juni, det er alt jeg vet... Jeg gikk på hormonkur sist jeg var gravid men denne gangen trengte jeg tydeligvis ikke det. jeg kjente etter når jeg følte det var eggløsning på gang og da var det bare å prøve i vei:) Jeg har ikke brukt prevensjon etter fødselen som var 25 jan 2006, og skulle til legen for å få henvisning til gynokolog på torsdag men nå trenger jeg jo ikke det!! hurra! Lykke til med prøvingen!
millymolly&mini Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Så fantastisk at du endelig fikk et ordentlig svar på testene, og at den var positiv! Grattis med en liten spire
Lillegull og spiren Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utroooolig heldig du er:) kos dg med den lille spiren og den voksende magen:) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå