grand danois Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 ej såg et tydeli svak rosa strek,men sambo mener den va like svak som med en som jeg har tatt tidligerre! men der va tydeli en strek:) men jeg tørr ikkje bli for gla..så je skla ta en ny i mårga tidli:) er d noen andre som har først fått ensvak positiv ,å så sterk positiv?? åååå no e ej spent!!!!
løveprinsen <3 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 De sier at en strek er en strek. Håper på positivt til deg. Hvilken test brukte du da?
Diamanten Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hei;) Jeg fikk svak positiv på første test og sterk strek på den andre testen samme dag. Desverre mistet jeg den lille spiren. Men du er nok gravid;) Krysser fingrene for deg
grand danois Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 jeg brukte quick respons:) sambo mener jeg ikke er gravid,men d er rart om jeg ikke er d. puppene mine har gått opp en størelse å jeg har hatt kjempe vondt i korsryggen. han såg streken han også=) håpe jeg er d nå da.. d første jeg skal jøre i morgen tidli er å gå på do=)
løveprinsen <3 Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Da må du gi lyd fra deg, så jeg får høre hvordan det gikk.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 svak stek som bare ble sterkere her... ;o) brukte cb da, fikk svak strek 3 dager før ikm og en sterk strek på ikm!!! lykke tl saltpute!!!
grand danois Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2007 ja...jeg har kjempe vondt i korsryggen,gått opp en bh størelse (nesten) å små kvalm, ingen mens murring...men litt stikking på siden på magen=)
grand danois Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2007 ok..men jeg er 3 dager på overtid da... kan den fortsatt bli sterk?
grand danois Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. juli 2007 takk=) men jeg tørr ikke slippe jubelen løs før den er skikkeli sterk=)
Kiwi med maispire Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har det:)! var først ultrasvak men så ble den kjempesterk etter noen dager:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå