litlegullet Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei... Jeg har hatt smerter i magen i snart en uke. Men det har vært mest på nettene, så har slitt med å sove.. Har i tillegg vært mye sliten.. I går kvell fikk jeg skikkelig vondt i magen, magen ble hard, følte en plass at det var som om det "dovnet" vekk. Så vondt at jeg ble kvalm og følte at jeg slet med å puste.. Var på legevakta midt på natta. Der sa legen at han ikke trodde det var noe å bekymre seg over, men at hvis at jeg hadde vondt når jeg våkna skulle jeg kontakte fastlegen min. I dag sov jeg så lenge at når jeg ringte fastlegen var det ingen ledige timer. Men fikk time til i morgen. Og hvis jeg ble verre skulle jeg bare ringe legevakta igjen. Sitter nå å lurer på om at jeg har veldig lav smerteterskel eller om det er noe galt. Har ikke blitt verre, ,men ikke bedre heller.. Er verst når jeg ligger på siden, men er ubehagelig stort sett hele tiden. Noen som har vært borti det samme eller har noen gode råd. Vil ikke være hysterisk heller.. Er så lei av å klage..
litlegullet Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er i uke 26 nå!! Glemte å skrive det..
Tussa og Sofie Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Nei beklager ikke vært borti det samme, men du må ikke føle at du maser da. Du kjenner kroppen din aller best, og føler du noe er galt så skal du få undersøkt det om det så er 100 ganger. Ikke noe godt å gå rundt og være bekymret og plaget. Lykke til!
Leon+Ava Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hei. Kjenner meg igjen i det du sier. Men hos meg saa gjoer det ikke saa vondt. Bare ubehagelig. Det er heller ikke hverdag det gjoer vondt. Jeg er ogsaa i uke 26. Tror du ikke har noe bekymre deg for. Lykke til
Tooblind Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg ville ringt direkte til fødeavdelingen på sykehuset hvor du har fått plass. De vil kunne gi deg et svar om dette ikke er noe å bekymre seg over, eller om de mener du burde ta deg en tur.. De jobber jo tross alt med dette, og har mere kompetanse på dette enn hva en almennlege har. Jeg er ikke kommet så langt, men det kan jo høres ut som kynnere, men det vil jo evt de på Føden kunne svare deg på.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå