Elax Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Vet at dette er individuelt, men hva er mest vanlig? Håper jo selvfølgelig at det drøyer lengst mulig : )
Na`is`vi`mi` Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Aner ikkje kva som er vanlig..veit jo bare korleis det har vært med meg. Har kommet igjen rundt 6-7 mnd etter fødsel. Har sluttet å amme i dei tider med alle mine 4(eller veit ikkje helt korleis det blir med siste enda da..) Ammer ho enda.. men begynner å merke at det "bygger" seg opp til et eller annet no.. kjedelig......Hater mensen!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 3,5 mnd, full ammet minus en flaske mme på kveldstid
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 jenta mi er 10mnd og jeg har fortsatt ikke fått mensen
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Her tok det 9 og 10 mnd etter de to andre fødslene.
ScaryMama Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 4mnd, samtidig som jeg sluttet å fullamme, men vet ikke om det har en sammheng i mitt tilfelle.
-spent- Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Ser ut som jeg har fått det nå gitt, 8 uker siden fødsel. Kunne godt ventet litt til, hehe:)
Tinaisme Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 er 6 mnd snart siden jeg fødte, og det er ingen tegn til at det kommer enda. ) Jeg ammer da.. Håper det drøyer lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå