Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette er individuelt, men hva er mest vanlig? Håper jo selvfølgelig at det drøyer lengst mulig : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikkje kva som er vanlig..veit jo bare korleis det har vært med meg. Har kommet igjen rundt 6-7 mnd etter fødsel. Har sluttet å amme i dei tider med alle mine 4(eller veit ikkje helt korleis det blir med siste enda da..) Ammer ho enda.. men begynner å merke at det "bygger" seg opp til et eller annet no..:( kjedelig......Hater mensen!!

Skrevet

Jeg fikk mensen igjen etter bare 5 uker, jeg..

Skrevet

3,5 mnd, full ammet minus en flaske mme på kveldstid

Skrevet

jenta mi er 10mnd og jeg har fortsatt ikke fått mensen

Skrevet

Etter 5 mnd. her. Fullammet.

Skrevet

7uker her iallefall. Fullammer...

Skrevet

Her tok det 9 og 10 mnd etter de to andre fødslene.

Skrevet

4mnd, samtidig som jeg sluttet å fullamme, men vet ikke om det har en sammheng i mitt tilfelle.

Skrevet

Ser ut som jeg har fått det nå gitt, 8 uker siden fødsel. Kunne godt ventet litt til, hehe:)

Skrevet

er 6 mnd snart siden jeg fødte, og det er ingen tegn til at det kommer enda. :o) Jeg ammer da..

Håper det drøyer lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...