Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er 13+5 idag, og har vært på ul:-) To skjønne små nurk som ligger i hver sin sekk og spreller,det var masse liv der inne...først lå de etter hverandre (fu i fang) plutselig lå de opp ned fra hverandre, og så lå de mot hverandre...en sutta på tommelen så det ut som, i neste øyeblikk så det ut som en av de vinka til oss.... Dette var kjempegøy!!! Det eneste minuset var at det ble tatt mange fine bilder, men når de skulle skrives ut var det feil på maskinen så vi fikk ingen:-( Er stort sett i bedre form enn jeg har vært på lenge nå...ikke kvalm lenger heller, bare litt trett av og til...det kan jeg leve med så lenge det er sånn. Lengden på de var (crl) 79 og 78 syntes også at jeg kjenner sånne små "vingeslag" i magen av og til:-) Klem fra meg!!!
Ein T Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 ååå,så koslig gratulerer. skal på UL på onsdag. vet det bare er en,men spennt for det....
Tussa og Sofie Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Å morro med 2 sprellende krek! Godt at formen er stigende da, du får nyte det ) lykke til videre!
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Så spennende med to små nurk i magen da:) Lykke til på resten av ferden;)
Niem og Patrick Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer så masse!! Visste dere det var tvillinger før ul idag?
Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Ja det visste vi, dette var 3.ultralyden vår.. Og de er et resultat av ivf behandling Idag var det litt anderledes å være på ul, fordi de bevegde seg så mye. De forrige 2 gangene har de jo bare vært en liten "flekk" i magen min Kjempegøy...og beroligende....... :-)
Niem og Patrick Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 ååå så gøy Lykke til med alt fremover=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå