Gå til innhold

p-piller og graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte bare å høre litt om hvordan det er med tia å bli gravid etter p-pillebruk. Vet at dette er veldig individuelt men spør alikevel:) Jeg har gått på cerazette en god stund,og har planer om å få et barn til etterhvert, jeg husker ikke helt tia forrige gang jeg ble gravid ,men det var vanlige p-piller,de jeg går på nå legger jo "alt" i dvale,sikkert nesten som p-sprøyte,mulig det er litt forskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid omtrent to (!) uker etter jeg slutta med pillen:) Dette er nok litt tilfeldig, men fort gikk det. Gikk på loette p-piller, om det hjelper deg noe:)

Skrevet

tok 2-3 uker til meg også! jeg slet med mellomblødninger, og slutta på pillen for å få rensa kroppen! joda, kroppen ble rensa den, og jeg har ikke hadd mensen siden! hehe.. er i dag i min 24. uke! :-)

Skrevet

oi så fort ja! kanskje jeg kommer innom ganske fort jeg også da:) Lykke til

Skrevet

trengte aldri slutte på de.. ble gravid mens jeg gikk på de ;)

Skrevet

jeg testet positivt 5 uker at jeg sluttet på trionetta, og på UL mente de at jeg fikk El rett etter at jeg sluttet. Da jeg sluttet på cerazette for å prøve på nr 2, fikk jeg mensen først 5 uker etterpå, og så ble jeg gravid, testet ikke positivt før jeg var 6 uker på vei.. For min del forstyrret cerazette kroppen mer enn trionetta, og jeg skulle i ettertid ønske at jeg hadde sluttet på cerazette et par mnd før vi skulle prøve, og brukt annen prevansjon de mnd. Syns det var litt slitsomt å ha en så uforutsigbar syklus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...