_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Var på rutinemessig ul idag, jeg er i dag 19+4uker. Der fant ul legen feil på lille i magen, men han var veldig usikkert, men han mistenker at lille har noe som heter : Osteogenesis imperfecta Så jeg skal inn til Rikshospitalet i morra for videre undersøkelser. Jeg har det så vondt nå, tårene triller og livet er urettferdig:((((( Ingen i verken min eller sambo sin har denne diagnosen, derfor så synes jeg det var litt rart, men får høre hva de sier på Riksen i morra, er i de beste hender der... Klem fra en veldig trist
imsdal med julesmak Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Huff så leit! *klem* *trøste-på* Krysser fingrene for at alt ordner seg best mulig!
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Huff, så forferdelig trist lesning.... Aner ikke hva diagnosen går ut på men huff.... Kan ikke annet enn å sende deg en god varm klem og masse gode tanker! *k*l*e*m*
manonym Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Uff det var trist å høre! Du får ha lykke til i morgen da, og håpe på det beste!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Her kan dere lese om hva Oi er : http://www.kvasir.no/sgo/g_2/http://go.kvasir.sol.no/n/http://trs.sunnaas.no/stream_file.asp?iEntityId=4454
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Så fryktelig trist! Riksen er flinke så da er dere i trygge hender, håper på det beste for dere og spiren. *trøsteklemmer*
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Uff så forferdelig:( det er en sånn sykdom hvor beina ikke har styrke og brekker hele tiden ikke sant? Stakkars dere:(
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 http://www.oif.org/site/PageServer?pagename=FastFacts klassifiserer grader av OI, og det ser ut til at den minst alvorlige graden også er den vanligste og ikke behøver å bety veldig alvorlige skader. Lykke til i morgen.
snartmammapåny Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Huff så trist å få en slik beskjed. *sender en stor trøsteklem*
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. juli 2007 #13 Skrevet 30. juli 2007 Så leit og høre,skjønner godt at du føler livet er urettferdig,håper det er bedre nyheter og få på riksen...
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Hei Hønemor!!! Det var leit å høre at dere har fått en sånn beskjed syns jeg. Men jeg syns det er på sin plass å fortelle om ei fantastisk jente jeg møtte for et par år siden. Hun satt i rullestol og hadde den diagnosen du refererer til. Det er ikke så mange tilfeller i Norge, men de som har det er flinke til å holde sammen. Denne jenta fungerte utmerket godt til vanlig. Hun hadde høyskoleutdannelse og fast jobb som var svært spennende. Visst hadde hun perioder med smerter pga brudd,men hun sa selv at hun hadde høy livskvalitet. Hun var en utroiig viljesterk jente og ville ikke være noen andre enn den hun var som hun sa. Foreldrene hennes hadde ikke diagnosen ei heller søsknene hennes. Håper at det går greit på Riksen i morgen og at du får svar på mange av dine spørsmål som du sikkert har nå.
børdi Skrevet 30. juli 2007 #15 Skrevet 30. juli 2007 huff så leit da.... Krysser fingrene for dere...
Nusseline♀♀♂ Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 Skal tenke på dere i morgen jeg. *trøsteklem*
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. juli 2007 #17 Skrevet 30. juli 2007 Off, fikk helt vondt inni meg nå Skal tenke på dere i morgen og håpe på det beste. *klemmepå*
melkekua™ Skrevet 30. juli 2007 #18 Skrevet 30. juli 2007 Så trist da hønemor (((( Håper dere får bedre nyheter imorgen! Lykke til ;o)
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #19 Skrevet 30. juli 2007 Huff så vondt. Vi får håpe legen så feil, og at du heller for en gladmelding fra Riksen. Ønsker dere masse lykke til Klem
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 30. juli 2007 Takk for klemmer og varme tanker alle sammen:) Jeg sitter her nå og kjenner den lille leer seg, det er så hardt:((
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #21 Skrevet 30. juli 2007 Huff, så trist å høre :-( Får håpe at det ikke er så alvorlig som dere frykter... Lykke til i morgen!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 30. juli 2007 Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen:) Sitter her og ser på ul bilder og gråter:(
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 30. juli 2007 #23 Skrevet 30. juli 2007 gir deg en god klem! Klem fra
ejiec++ Skrevet 30. juli 2007 #24 Skrevet 30. juli 2007 trist å høre..., men som en annen over her skrev - det er jo ikke sikkert at babyen har den sterkeste graden av denne sykdommen. Skjønner at du har det grusomt akkurat nå, håper at du får god informasjon i morgen slik at du kanskje kan bli litt mer beroliget. Du har sikkert tusen spørsmål i hodet akkurat nå - det kan være lurt å skrive disse ned på papir, slik at du kan spørre de på Riksen i morgen. Så slipper du å sitte etterpå å tenke på alt du burde ha spurt om. Ønsker dere lykke til i morgen, og håper på det beste... Stor klem fra meg
♥♥ M ♥♥ Skrevet 30. juli 2007 #25 Skrevet 30. juli 2007 Uff så grusomt. Men tenk positivt. Kan jo være en veldig mild grad.. Masse lykke til i morgen. Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå