Gå til innhold

Hun promper som en mann!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

herligheten som jentungen promper!

var på besøk hos min bror og svigerinne i går, og la vesla på et teppe på gulvet så hun kunne titte og leke med en ballong som hang over henne. (hun er nå 5 uker)

jeg har jo forsåvidt vendt meg til prompingen hennes, men nå tok hun oppmerksomheten fullstendig, for det smalt og buldret fra bleiene hennes..

disse menneskene har to barn selv, men hadde aldri hørt lignende,..

Hun virker ikke plaget av det, så jeg er bare glad for at det kommer ut jeg, og hun ikke sliter med smerter..

hun er av den typen som bæsjer en gang i uka, kanskje en sammenheng?

flere med prompebabyer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha,hadde samme greiene her-var nesten litt flaut til tider.Luktet helt jævlig og!Utrolig at det der kan komme utav de søte små kroppene!Det roa seg etterhvert her hvertfall,men det hender det kommer noen brakere enda(er 10 mnd nå)!Hadde ei i barselgruppa som og hadde ei jente som var lik-er nok normalt ja!

Skrevet

her er vi 4 mnd, men skulle tro det var han gammleErik sjøl som fis, helt forferdelig lukt.

Skrevet

haha, det lukter ikke akkurat fioler nei!

godt å høre at det kanskje roer seg etterhvert da, ikke så heldig å holde på sånn når hun begynner på skolen, lissom.. hehe

Skrevet

Hehehe,apropos promping ;

Svigermor passet vår 3 mnd gamle klump i helga, og ho hadde våknet på natta av at han prompet!! :o) Var visst litt av en brager han hadde sendt avgårde, hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...