Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Står i stua enda. Har brukt den kun noen få ganger og det har vært hvis jeg må ta en dusj mens han er våken. Ellers blir den brukt til å oppbevare lekene hans. Kommer nok til å bli stående en liten stund til.
TurangaLeela Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Vi bruke den ikke så mye, var helst til å ha lekene oppi da han hadde lagt seg. Hadde den mest fordi vi har peis, og han var veldig vågal. Han var vel rett over året, da sto han bare å gråt.
2 søte prinsesser Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Pakket vekk lekegrinden rundt 15 mnd alder. Hadde da ikke vært særlig i bruk på et par mnd. Men brukte den mye da hun var mindre. Var veldig greit å legge / sette henne oppi der når jeg eks skulle ut etter posten, ut med søppel eller ta meg en dusj. Når jeg snik titta på ho så jeg jo at ho kosa seg oppi der. Visste vel at mamma snart kom og henta ho :-) Ho likte aldri å være oppi der særlig lenge når hun så oss....
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 vi har den fremme enda (jenta er litt over ett nå), men vi bruker den lite nå (mest til oppbevaring av leker), men veldig kjekt å ha når småbarn kommer på besøk slik at de større barna ikke er slem med de minste. Kommer vel litt an på hvor stor stue man har..
Mine <3<3<3 Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Snupp er snart 18 mnd, og vi bruker den enda. Har lekegrind med port, så hun går selv å setter seg der for å lese bok eller pusle med noen andre leker. Har ingen planer om å pakke den bort enda. Fin å ha hvis jeg skal dusje mens hun er våken, og den er fin for å få henne til å leke på egenhånd... er VELDIG aktiv, så hun har aldri ro i rumpa til å leke "lenge" med noe, men når hun sitter i lekegrinden, kan hun leke forholdsvis lenge... i alle fall hvis hun ikke ser oss.
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Gutten vår er litt over året, men når jeg tenker meg om, så har den jo faktisk ikke blitt brukt på mange måneder, så sånn sett kunne jeg vel ha pakket den bort når han var 8-9 mnd. Skal jammen gjøre det etterpå. Takk for "tipset" ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå