Gå til innhold

ang sydentur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg og samboeren har bestilt oss tur til Italia neste uke.. fant ut at vi måtte unne oss en ferietur,selv om det blir nok utgifter på babyutstyr utover høsten...dette blir jo den siste kjæreste-turen da vi bare er to..:)

Vet jeg skal passe på så jeg ikke blir overopphetet(?) ved å bade jevnlig, være litt i skyggen, drikke mye vann osv...

Og ifht maten har jeg tenkt å passe veldig på at det jeg spiser er godt gjennomstekt osv...

men er det noe mer jeg burde passe på/tenke over?

Er i uke 17 mens jeg er der...

Klem til alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare støttestrømper til flyturen :-)

Skrevet

åja,det må jeg føre opp på handlelista..takk:)

i tillegg til solkrem,sånne desinf.servietter til flyturen, intimservietter +++ tar ingen sjanser her nei...:)

Skrevet

støttestrømper er veldig kjekt og så gå deg små turer i flyet med jevne mellomrom, drikk vann før du blir tørst... jeg var i Spania når jeg var i uke 12 og skal nå til Kroatia sist på august og da er jeg ca uke 24. unngå dispenser brus og ikke spis noe frukt eller gront som du ikke kan vaske godt eller skrelle. Og komfortable sandaler :-) føttene våres hovner gjerne opp litt ekstra nå og spesielt i varmen.

God tur :-)

Skrevet

Italia er trygt, og det holder aa ta de samme forhaandsregler som hjemme. Slik som aa vaske frukt og gronnsaker, spise gjennomstekt kjott, o.l. Husk at salami og enkelte typer skinke som man ofte faar servert som forrett helst bor unngaas, slik som spekemat hjemme. Naar det gjelder overoppheting, gjor som italienerne og unngaa solen naar den staar paa sitt hoyeste :) God tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...