Ella_Bella_Snupperella Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Velkommen skal du være i tråden: "Solskinnssnuppa'er med babylyst" Her startes det hver mandag en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene! Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder! Et par ønsker: - Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene) - Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon) - Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på. Hittil har vi samlet en god gjeng solskinnssnuppa'er: Bellababy, 26, Oslo - Leder av Solskinnssnuppa'er med Babylyst. Maggimor, 23, Drammen (Æ) *MIAMI*, 23, Lommedalen (Æ - Gravid) Barnkanskje? 28, Oslo Dekita, 22, Trøndelag (Æ - Gravid) Rosered, 23, Skedsmokorset (Æ) *siv*, 23, Haugesund Kathrine, 20, Porsgrunn TauZa, 23, Ålesund Rafi, 28, Bodø (Æ) Delfinen1, 23, På flyttefot Brina86, 21, Bergen Mali83, 24, Nordvestlandet Volcano, 25, Hordaland Bebis*2008?, 25, Nordland Sommerspire, 19, ... Vesla@89, 18, Hedmark Kristka, 22, Trondheim Hemmelinemmeli, 19, Møre & Romsdal Nathalie81, 26, Sør for Sinsen Her er jeg, 28, Oslo Mamman til Antonio, 21, Ski Vivera, 29, Rogaland De av dere med (Æ) bakom navnet er blitt "Æresmedlemer" fordi dere alt er blitt offisielt prøvere! Men siden dere liker så godt å være her inne, og siden vi andre som ennå må vente litt, liker så godt å ha dere her - da er dere Æresmedlem blitt! Håper dere forteller MASSE om hvordan dere har det så vi andre kan ta del i gleden! De av dere med Gravid bakom navnet trenger vel ingen forklaring - heller bare mange flotte gratulasjoner! Husk bare å komme innom igjen i ny og ne og fortell hvordan det går! Til dere andre som skulle kikke innom tråden - flere kan vi bli, så ikke vær redd for å hoppe inn - her er det plass til mange! Hvis dere har lyst, kan dere svare på disse spørsmålene (slik vi andre har gjort) eller skrive litt fritt om dere selv! Så vet vi litt mer om hvem du er vettu! Navn (bare hvis du har lyst): Bosted: Alder (din og kjærestens): Yrke/utdanning (din og kjærestens): Hvor lenge har dere vært sammen: Interesser: Sivilistatus: Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Hvor mange barn ønsker du/dere: Når har dere "planlagt" å bli gravide: Navn hvis det blir gutt: Navn hvis det blir jente: Ellers ønsker jeg samtlige en Solskinnsklem for uke 31! Har dere sommerferie - nyt det! Og har dere ikke sommerferie - smil, for det er ikke fint vær likevel! c",)
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei hei Solskinnssnuppa'er! Da er jeg kommet meg hjem fra ferie i USA! Hadde det fantastisk! Vi var i New York, Washington DC, Los Angeles og San Francisco! Kan anbefale alle stedene på det sterkeste! Vi tok masse bilder (over 1000) og har mange mange minner og vi kommer garantert til å dra dit igjen! Ellers her i forumet har det skjedd en del! GRATULERER *MIAMI* og Dekita med graviditetene!!! Så glad på deres vegne! Håper dere kan holde meg og de andre her inne oppdatert! Nysgjerrig jeg som må vente til etter bryllupet! Men jeg kommer nok etter! Maggimor og Rafi - Gratulere med prøvestatus! Håper dere lykkes snart, om ikke allerede! Velkommen til alle dere nye - håper jeg fikk med alle i listen over! Hvis ikke, så gi meg et vink, så skal jeg ordne det! Sagasol - det var utrolig trist å høre om deg og samboeren! Hvis du skulle titte innom og se dette må du vite jeg føler med deg og håper det vil gå bra med deg! Stå på snuppa - det finnes solskinn etter regnet - selv i Bergen! Enn meg... Jeg holder forsatt på med bryllupsplanlegging - kommer nok til å ta mye tid fremover - og det er helt greit, det får hvertfall babysuget litt på normalt nivå en stund! Imorgen henter vi vår nye bil! Gleder oss vilt! Også begynner vi denne uken å pusse opp kjøkkenet og gangen vår! Får kjøkkenet levert imorgen og må legge gulv før forldrene til forloveden min kommer på fredag for å hjelpe oss! Også begynner jeg å studere igjen snart! Full timeplan fra 17. august av! Men gleder meg til det! Mye å sette fingrene i med andre ord! Håper dere andre har det bra, og at dere stikker innom og hilser på! Vi finner nok noe å prate om!!! F.eks. - noen som er ferdig med Harry Potter boken ennå??? Jeg leste min ut på 4 dager mens jeg ennå var på ferie - litt asosialt for samboer, men måtte bare, og han hadde en annen bok å lese så det gikk egentlig helt greit!!! Fantastisk bok altså! Ikke vent til filmen kommer! Nei nå må jeg lage middag til mannen min som er super og bærer opp 4 etasjer, flere hundre kilo flis og sement til nytt kjøkkengulv! Han fortjener litt ekstra godhet da!!! Kos dere så lenge! c",)
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Måtte titte litt videre - forlovede er ikke ferdig før om en stund med flisene, så middagen kan vente litt til! Beklager *MIAMI* at jeg hadde skrevet at du var gravid i innledningen - skal fjerne det til neste uke! Jeg så først nå innlegget som kom senere om at du var tilbake her! Utrolig trist at spiren ikke ville sitte, men håper du klarer deg og har god støtte rundt deg akkurat nå!!! Ikke gi opp - det kommer til å skje til slutt! Tenker på deg Snuppa! Sender litt *trøstestøv*!!! Solskinnsklem
Ina25♥med gull i magen Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hei:) Da takker jeg for tilbudet - og slenger meg med dere søte, livlige solskinnssnupper:) Får vel også presentere meg da, jeg som er nykommer her! Navn: Bella:) Bosted: Oslo Alder: Jeg 24, samboer 30. Yrke/utdanning: Jeg student, han forsker Hvor lenge har dere vært sammen: 7 år (samboere i 4). Interesser: Være sammen med venner og samboer, trene, gå turer i skogen/fjellet, shoppe, se på film, lese, skrive... Sivilstatus: Samboer Barn fra før: Ingen Hvor mange barn ønsker du/dere: Jeg 3, han 2. Når har dere "planlagt" å bli gravide? Begynner å prøve ved juletider Navn hvis det blir gutt/navn hvis det blir jente: Vi er veldig uenige om navn - hehe - så det blir veldig spennende å se:) Ha en flott uke alle snart prøvere, prøvere og gravide:) Klem
Lotta med novembergutt Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Hei Skrev akkurat et eget innlegg om min oppdaterte situasjon jeg Også har jeg byttet nick fra nathalie - så må forandre lista neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå