Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 har dere noen sikre tegn på at man er gravid? skulle fått mens idag,men ikke noen tegn til den enda...føles ut som jeg er "våt" hele tiden,men ikke noe spes me utflod heller.. når kan jeg ta testen?? syklus på 28 dager siden p-pille slutt (som var for 2 mnd siden)
grand danois Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 da kan du vel egentli teste i mårgen tidli:) lykke til:) ej skal også teste i mårga tidli:D
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 åååå da skal jeg krysse alt av fingrer å tær for deg =)
en-to-tre Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 trenger ikke vente til i morgen tidlig, bare vent i 4 timer uten å drikke noe særlig, slik at urinen blir konsentrert, så kan dere teste!! Lykke til!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 =( den var nok så negativ som det går ann å bli =( så da må en vel bare vente å se om tante rød kommer om noen dager =( men håpe er der fortsatt hehe
Gjest Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 ååååå idag kom tante rød =( er skikkeli deppa idag hehe
Prinsemammaen Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Huff... Skikkelig opp- og nedturer med denne prøvingen.... Håper den sitter neste gang da!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå