Dille og knærtn Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Mathias sover stort sett hele dagen, er ikke våken stort iløpet av en dag, bortsett fra når han er sulten da. Blir litt tamt...
Kosel Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 sover mye- oppe tredje hver/fjerde hver time og vil at jeg skal åpne restauranten:) Hatt endel vondt i magen - (jeg og...sikkert noe jeg fikk med meg fra sykehuset...) så det vi har noen runder med det. . Og perioder er han veldig våken, ligger å studerer mammaen sin og alt som er rundt oss. Sover stortsett fra tolv/ett tiden til fem tiden om natten og. (deilig:)) Han er 11 dager gammel.
Dille og knærtn Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Mathias er også 11dager, godt å høre at alt er som det skal. Man blir litt usikker når det er førstemann.
VinterSol+2 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 nyfødte sover opptil 22 timer i døgnet de.. vesla her kunne nok sovet nesten mer i starten, da hun hadde et snev av gulsot.. så vi måtte vekke henne hver tredje time for å gi henne mat første par ukene. nå er hun 5 uker og har en ganske fast døgnrytme allerede.. sover lite på formiddagen, mye på ettermiddagen og fem-seks timer på natta. pluss en del på morgenen, takk og lov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå