Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Nå har jeg bare noen få dager igjen til termin. Har spist kanel så godt som daglig det meste av svangerskapet. Her finnes ikke en gang symptomer på at noe er på gang. Noen som vet at kanel virker?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 har hørt at man må bruke kanelstang, ikke pulver. flere skjeier med kanel daglig kan skade leveren og nyrene...inneholder et giftstoff...(svenske mattilsynet)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Har jo bare litt kanel på dagens havregrøt.Kan vel ikke skade. Men det er klart de som virkelig tar kanel her inne blander jo flere ss kanel med litt vann. Og det er kanskje da det fungerer?
prøvekluten+3små Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 syns d funka som bare pokker jeg..blanda så mye jeg greide i en dl varm melk..var som å drikke sand og sølevann,men er evig takknemlig for effekten;o) har fire venninner som har prøvd det samma med hell,så er det et kjerringråd jeg har tro på,så må det være dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå