Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Det er meg fra den dna-saken igjen. Nå har mannen min dratt for å sjekke om han er pappaen til barnet vårt. Det jeg lurer på er feilraten på disse testene? Må si jeg sitter med hjertet i halsen for at testen skal være feil, - jeg vet jo han er pappaen
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 En dna-test anses som 100% sikkert. Om testen viser at mannen din er faren, er den eneste feilmuligheten at faren egentlig er din manns eneggede tvillingbror. Det er selvsagt en mikroskopisk mulighet for sammenblanding av prøver etc. på laboratoriet, men dette skal alle testlaber ha gode rutiner for. Dersom prøvene som sammenlignes er de riktige, vil svaret være riktig.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Er så redd jeg. Jeg vet at mannen min er pappaen og jeg er så sykelig redd for å få feil svar. Har ikkje dnaet til han andre mannen som jeg vet ikke er pappaen, og vil ikke ha kontakt, men kan jeg tvinge han til å ta dnatest så jeg får utelukket han ?
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Du kan ikke tvinge ham til noe som helst. Staten kan tvinge ham, men bare dersom du oppgir ham som far og han nekter for det.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Men det er jævlig urettferdig, jeg ba han da for helvete ike om å voldta meg Jeg burde vel kunne kreve noe da? Når han ødela så stor del av livet mitt og samlivet med mannen min!!!!
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Hvis du har blitt voldtatt kan du anmelde det og eventuelt få ham dømt. Om han blir dømt kan du kreve erstatning. Du kan (naturlig nok) ikke tvinge ham til noe som helst bare på ditt ord, med mindre du har en rettskraftig dom som understøtter dette.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Hvordan kan du si at du VET mannen din er faren om det finnes en annen mulighet? Mannen din vet vel at du har blitt voldtatt? Og hva kommer han/dere til å gjøre om han ikke er faren? Håper virkelig mannen viser seg å være faren, men om det skulle vise seg at han ikke er det så håper jeg han er mann nok til å være faren til barnet uansett! LYKKE TIL!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Hei. DNA testen er 100 % og ingen kan lure seg unna:-) Håper selvfølgelig at gubbelorten din er far til barnet og at dere begge får fred fra mistanken om at reservepik..... er far:-) Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå